EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea a două posturi de expert învățământ

Anunţ privind ocuparea a două posturi de expert învățământ

Data concursului: 28 martie, 2023
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

1. Comisia de concurs:

  • Marian D. Ilie – Președinte;
  • Laurențiu P. Maricuțoiu – Membru 1;
  • Daniela Voinescu – Membru 2;
  • Diana David – Secretar comisie

2. Comisia de contestaţie:

  • Madălin O. Bunoiu – Președinte;
  • Vlad Cherecheș – Membru 1;
  • Andrei Rusu – Membru 2;
  • Diana David – Secretar comisie.

3. Membru supleant comisie concurs:

  • Mariana Crașovan
  • Velibor Mladenovici

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Dicso Vanessa, Departament Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în  4 etape succesive, după cum urmează:

  1. Selecția dosarelor de înscriere;
  2. Proba scrisă – ora 10:00;
  3. Proba practică – ora 13:00;
  4. Interviu – ora 14:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

 

  • UVT-teaching & learning brand, document extins de prezentare;
  • Ghidul CDA pentru organizarea activităților de curs în regim online, folosind RCL;
  • Ghidul CDA pentru organizarea activităților de seminar în regim online, folosind RCL;
  • Sava A. F. (2013). Psihologia validată științific. Ghid practic de cercetare în psihologie. Iași: Polirom;
  • Sava A. F. (2011). Analiza datelor în cercetarea psihologică. Cluj-Napoca: Editura ASCR.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 20.03.2023, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. scrisoare de recomandare;
  9. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de expert învățământ, din cadrul Centrului de Dezvoltare Academică:

  • Postul de expert învățământ este subordonat Directorului Centrului
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 4 ore/zi, respectiv 20 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 1960 lei;
  • Indemnizatia de hrană este de 174 lei;
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Student anul 3 la una din specializările, pedagogia învățământului primar și preșcolar, pedagogie, psihologie;
  • Minim media 9.50 ca medie a anilor de studiu 1 și 2 de la programul de licență urmat.
  • gestionarea programului CDA Granturi didactice UVT dedicat cadrelor didactice universitare și cercetătorilor UVT care susțin și activități instructiv-educative;
  • gestionarea comunicării cu cadrele didactice de la Facultatea de Drept, Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor și Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic;
  • gestionare procesului de redactare și de publicare a Buletinului informativ al CDA (BCDA), publicație care este trimisă bianual către o bază de date de peste 2000 de beneficiari din peste 30 de universități din țară;
  • dezvoltarea și elaborarea de materiale didactice și acțiuni de training pe componenta rezultate autentice și indicatori de rezultat pentru susținerea implementării în UVT a modelului de instruire reflexiv – colaborativă, adoptat ca teaching brand al UVT prin programul rectorului UVT;
  • dezvoltarea și elaborarea de materiale didactice și acțiuni de training pe componenta RCL model semi-algoritm de instruire pentru susținerea implementării în UVT a modelului de instruire reflexiv – colaborativă, adoptat ca teaching brand al UVT prin programul rectorului UVT;
  • gestionarea programului postuniversitare de formare profesională UVT teaching and learning brand dedicat cadrelor didactice universitare debutante în UVT și doctoranzilor UVT cu atribuțiuni de predare.;
  • gestionarea relației cu alumnii CDA, atât interni UVT, cât și externi universității noastre.
  • gestionarea platformei de e-learning a CDA;
  • gestionarea comunicării cu cadrele didactice de la Facultatea de Arte și Design, Facultatea de Muzică și Teatru și Facultatea de Educație fizică și sport;
  • dezvoltarea și elaborarea de materiale didactice și acțiuni de training pentru susținerea proiectării unor demersuri instructiv educative moderne prin respectare principiului alinierii curriculare în UVT, ca element al modelului reflexiv – colaborativ de instruire, asumat ca teaching and learning brand al UVT;
  • realizarea de studii de cercetare pe problematici din sfera învățământului superior, cu precădere în zona formării pedagogice a personalului didactic universitare.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.