EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea a două posturi de programator

Anunţ privind ocuparea a două posturi de programator

Data concursului: 13 februarie, 2023
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4, sala 043
  1. Comisia de concurs:
  • Vlad Petcu – Președinte;
  • Ionica Velcota – Membru
  • Mihaela Lovaszi – Membru
  • Diana DAVID , Departamentul Resurse Umane- Secretar.
  1. Comisia de contestaţie:
  • Cosmin Enache – Președinte,
  • Marius Lazar – Membru,
  • Darius Perta – Membru,
  • Diana DAVID – Departamentul Resurse Umane- Secretar.
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Robert Szabo
  • Diana Bocse
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Vanessa DICSO.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

David Diana

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă – ora 10:00;
  3. proba practică - ora 13:00
  4. interviu – ora 14:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

 

Bibliografia concursului:

  • https://moodle.org/
  • https://www.sap.com
  • https://www.w3schools.com/
  • https://www.guru99.com/
  • https://www.hubspot.com/knowledge-base
  • https://www.w3.org/TR/WAI-WEBCONTENT/#gl-table-markup
  • Carta UVT - https://uvt.ro/wp-content/uploads/2021/01/Carta-Universitatii-de-Vest-din-Timisoara.-HS-86-din-30.05.2019..pd

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 03.02.2023, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane, anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de programator din cadrul Departamentului/ Serviciului Digitalizare și Analiza Date:

- Postul de programator este subordonat Șefului de Birou;
- Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
- Salariul minim brut a postului este de 3921 lei.
- Indemnizatia de hrană este de 347 lei.
- Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
- Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice:

  • Studii superioare;
  • Cunoştinţe de operare si programare pe calculator (necesitate şi nivel): avansat;
  • Experienta in lucru cu baze de date relationale si nonrelationale;
  • Constituie un avantaj cunoasterea sistemelor informatice de tip CRM;
  • Constituie avantaj cunoasterea sistemelor LMS (Learning Management System);
  • Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
  • Iniţiativă în găsirea celor mai eficiente mijloace de realizare a obiectivelor
  • Abilităţi de comunicare
  • Capacitatea de a lucra în echipă
  • Capacitatea de analiză şi sinteză
  • Asumarea responsabilităţii
  • Aptitudinea de a desfăşura activităţi complexe
  • Promptitudine şi eficienţă în efectuarea lucrărilor
  • Păstrarea confidenţialităţii
  • Corectitudine şi fidelitate
  • Abilităţi de comunicare: scrisă şi orală
  • Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.
  • Disponibilitate pentru lucrul în program prelungit, în anumite condiții.
  • Asigurarea mentenanței și proceselor de dezvoltare pentru platformele administrative ale UVT (UMS, SAP, SIMD, Cazare Online, Admitere Online, etc);
  • Asigurarea suportului în vederea raportărilor electronice solicitate de către instituțiile centrale, în directă colaborare cu departamentele de resort;
  • Dezvoltarea de arhitecturi de platforme și aplicații, în regim propriu sau în cadrul unor proiecte de dezvoltare;
  • Gestionarea problemelor și situațiilor transmise de toate departamentele din UVT, care fac parte din domeniul serviciului Digitalizare și Analiză date;
  • Gestionarea corespondenței și a comunicărilor cu instituții ale statului cărora UVT le furnizează statistici instituționale și alte date relevante, în baza cererilor transmise, precum: MEN, UEFISCDI, CNFIS, MAI, Casa Națională de Asigurări de Sănătate, Casa de Pensii, Ministerul Sănătății, etc;
  • Gestionarea unor seturi complexe de date în vederea generării de statistici relevante la nivel instituțional;
  • Coordonarea instruirii utilizatorilor Sistemului Informatic Integrat și suportul tehnic de specialitate pentru utilizatorii sistemului informatic ACADEMIS (UMS, SAP), precum și pentru toate sistemele/platformele informatice implementate la nivelul universității (care gestionează date din mai multe facultăți/departamente);
  • Analizarea proceselor și elaborarea de propuneri pentru îmbunătățirea funcționalităților Sistemului Informatic Integrat ACADEMIS (SAP - UMS);
  • Asigurarea gestionării (crearea, actualizarea, ștergerea, arhivarea) informațiilor personale pentru utilizatorii sistemelor și serviciilor informatice, pe tipuri de utilizatori (conturi, legitimații, drepturi/roluri asociate), cu respectarea prevederilor pentru operatori de date cu caracter privat;
  • Asigurarea coordonării și dezvoltarea de platforme tip website și implementare de aplicații solicitate la nivelul UVT;
  • Asigurarea implementării / utilizarea definirea și funcționalizarea fluxului de informații necesar pentru actualizarea site- ului principal al UVT - www.uvt.ro;
  • Contribuție la dezvoltarea de facilități electronice de promovare a programelor academice ale UVT în comunitatea publică prin site-ul principal www.uvt.ro și administrarea site-ului www.uvt.ro;
  • Administrarea platformelor web pentru toate facultățile care nu dispun de personal calificat dedicat acestei activități și pentru departamentele structuri din UVT care transmit informațiile pentru actualizare către DTDA;
  • Administrarea platformei Moodle
  • Gestionarea utilizatorilor in sistemele informatice
  • Administrarea sistemelor de tiketing

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.