EȘTI AICI:
Anunț privind ocuparea postului de tehnician echipamente de calcul și rețele

Anunț privind ocuparea postului de tehnician echipamente de calcul și rețele

Data concursului: 7 februarie, 2023
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4. sala 043B
  1. Comisia de concurs:
  • Anton LICZ – Preşedinte,
  • Dr. Ing. Robert SZABO – Membru,
  • Sing. Laurentiu MARIS – Membru,
  • Diana DAVID, Departamentul Resurse Umane- Secretar.

2. Comisia de contestaţie:

  • Dr. Vlad PETCU – Președinte,
  • Cristian PELE – Membru,
  • Jur. Anca MUNTEAN – Membru,
  • Diana DAVID, Departamentul Resurse Umane- Secretar
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Radu MANEA
  • Vasile MANDA
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Dicso Vanessa, Departamentul Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

Departament Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă– ora 10:00;
  3. interviu - ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • M. Meyers, Manualul network +. Administrarea şi depanarea reţelelor, Ed. Rosetti Educational, 2008.
  • T. Ogletree, Retele de calculatoare - depanare si modernizare, Editura Teora, 2009
  • PC - Depanare şi modernizare - ediția a IV-a, Autor: Scott Mueller- Editura Teora;
  • Componentele unui sistem de supraveghere video
    https://ioniordache.com/wp-content/uploads/2022/03/SISTEME-DE-SUPRAVEGHEREVIDEO-PENTRU-UTILIZARE-IN-APLICATII-DE-SECURITATE.pd

Dosarele de concurs se vor depune  până în data de 30.01.2023, ora 15:00, la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.roresurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

Informaţii privind postul de tehnician echipamente de calcul și rețele, din cadrul Serviciului IT&C:

  • Postul de technician echipamente de calcul și rețele este subordonat șefului de birou suport și asistență IT&C;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut de încadrare a postului este de 3.610 lei.
  • Indemnizatia de hrana: 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiții specifice:

  • Studii medii;
  • Experiența într-un post/domeniu similar constituie un avantaj;
  • Constituie avantaj: Studii medii în domeniul tehnic informatică, electronică sau electrotehnică;
  • Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială): fără experiență;
  • Cunoștințe de nivel mediu privind utilizarea și întreținerea (calculatorului, echipamentelor): Sisteme de operare Windows, Office, rețele voce-date curenți slabi, sisteme de supraveghere video, centrale telefonice;
  • Certificări în domeniu: Constituie avantaj certificări obținute în domeniul Informatică, Electronică sau Electrotehnică, emise și recunoscute de Ministerul Educației Naționale
  • Competențe de comunicare în relații publice, inclusiv conceperea documentelor oficiale (adrese, rapoarte).

 

  • Alte cerințe specifice:
    - capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;
    - spirit de inițiativă;
    - persoană responsabilă și organizată;
    - abilități de comunicare;
    - abilități de lucru în echipă.

-Răspunde de punerea în practică a deciziilor luate de conducerea universității pe domeniul de activitate al Serviciului IT&C;
- Contribuie la extinderea reţelei UVTNet;
- Sub supravegherea șefului ierarhic, asigură întreținerea în stare de funcționare a sistemelor de pontaj;
- Sub supravegherea șefului ierarhic, asigură întreținerea în stare de funcționare a sistemelor de cablare structurata voce-date şi dulapuri de date:

  •  Pentru echipamentele active:
    - curățirea şi verificarea integrității fizice a sistemelor;
    - verificarea stării tehnice şi funcționale a stack-urilor de switch-uri din dulapurile de date;
    - verificarea stării tehnice şi funcționale a UPS-urilor din dulapurile de date;
    - verificarea stării tehnice şi funcționale a termostatelor din dulapurile de date;
    - verificarea stării tehnice şi funcționale a ventilatoarelor din dulapurile de date;
    - verificarea echipamentelor de fibră optică;
    - verificarea funcționării fizice a echipamentelor wireless EDUROAM (a conectivității la rețea și a alimentărilor electrice aferente).
  •  Pentru echipamentele pasive:
    - verificarea patch cord-urilor din dulapurile de voce-date și organizarea patch cord-urilor în dulapuri;
    - verificarea cablurilor de legătură dintre dulapurile de voce-date și prizele de voce-date aplicate în săli;
    - verificarea prizelor aplicate de voce-date în săli pentru conectarea terminalelor;
    - verificarea etichetării corecte a tuturor porturilor de voce-date, atât în dulapurile de date, cât si pe prizele aplicate de voce-date în săli pentru terminale, reetichetări acolo unde este cazul;
    - verificarea circuitelor de fibră optică dintre camerele tehnice dulapuri rack;

- etichetarea tuturor traseelor de fibră optică din rețeaua UVTnet;
- extinderea circuitelor de voce-date și a alimentărilor electrice aferente (pentru montare dulapuri rack, AP-uri wireless, echipamente gateway etc.);
- asigurarea alimentării electrice la dulapurile rack;
- verificarea cablurilor de legătură (VGA și HDMI) între videoproiectoare și calculatoare (în amfiteatre și laboratoare).

  • Sub supravegherea șefului ierarhic, asigură întreținerea sistemelor de centrale de telefonie TDM şi IP, VoIP gateways, Data gateways, terminalele telefonice:
    - jurnalizare și tratare alarme apărute în sistem;
    - programări și reprogramări conform cerințelor clientului;
    - modificare drepturi de acces conform cerințelor;
    - asigurarea suportului tehnic pentru reconfigurări de interioare, de reţea sau linii externe în cadrul instituției;
    - revizii periodice privind sistemul telefonic;
    - verificare periodică a sistemului de alimentare de rezervă;
    - programarea aparatelor telefonice la utilizatori.
  • Sub supravegherea șefului ierarhic, asigură întreținerea sistemelor de alarmare antiefracție:
    - examinarea aspectului exterior pentru observarea eventualelor defecțiuni;
    - îndepărtarea prafului și a murdăriei din interiorul și exteriorul centralei;
    - examinarea circuitelor și conexiunilor sistemului;
    - examinarea stării sursei de alimentare UPS, incluzând sursa primară de alimentare și a bateriilor de acumulator;
    - examinarea blocurilor terminale, a cablurilor de interconectare și remedierea legăturilor imperfecte;
    - reconectarea alimentării și repunerea centralei în mod de lucru normal;
    - examinarea listei de evenimente accesând memoria centralei prin calculator;
    - curățarea preventivă a contactelor sursei de rezervă (acumulator);
    - verificare senzori de mișcare antiefracție;
  • Asigură întreținerea sistemelor și a rețelelor de transmitere televiziune prin cablu din interiorul clădirilor UVT:
    - măsurarea nivelului de intrare pentru semnalul TV;
    - verificarea nivelului semnalului TV pe fiecare palier;
    - verificarea conexiunilor cablurilor TV, dintre amplificatoare și prizele TV aplicate, în camere;
    - verificarea stării tehnice şi funcționale a amplificatoarelor CATV;
    - verificarea prizelor TV aplicate, în camere;
    - repararea prizelor TV defecte;
  • Sub supravegherea șefului ierarhic, asigură întreținerea sistemelor de supraveghere video:
    - verificarea stării tehnice şi funcţionale a DVR-urilor și a NVR-urilor;
    - verificarea stării tehnice şi funcţionale a camerelor video;
    - verificarea stării tehnice şi funcţionale a surselor de alimentare a camerelor video;
    - verificarea stării tehnice şi funcţionale a UPS-urilor din dulapurile TVCI-DVR;
    - verificarea stării tehnice şi funcţionale a sistemului de monitorizare centralizată a căminelor UVT;
    - salvarea înregistrărilor de pe DVR-uri și NVR-uri.
  • Asigură întreținerea sistemelor de control acces:

- verificarea stării tehnice şi funcţionale a unităţii centrale de control acces;
- verificarea stării tehnice şi funcţionale a cititoarelor de cartele;
- verificarea stării tehnice şi funcționale a unităţii de codare a smart cardurilor;
- verificarea stării tehnice şi funcţionale a sistemului de închidere/deschidere uşi;
- remedierea defectelor apărute;
- înrolarea cardurilor de acces la cererea administratorilor de clădiri.
- În cazul unei defecțiuni în rețeaua UVTNet, intervine prompt în localizarea, izolarea şi remedierea problemei (în acord cu posibilităţile existente), și restaurarea funcţionării rețelei la parametri maximi permiși de defecțiunea respectivă. După rezolvarea problemei, rețeaua va fi repornită la parametri optimi.
- Propune spre elaborare șefului de birou căruia îi este subordonat, propuneri de Note de Constatare în vederea reparațiilor echipamentelor/sistemelor defecte;
- Ține evidența activităților zilnice și întocmește raportul zilnic/săptămânal de activitate trimițându-l spre centralizare către șeful de birou din cadrul serviciului;
- Colaborează cu echipa la realizarea unor task-uri comune sau contribuie cu idei la realizarea task-urilor lor;
- Constituie obligație de serviciu și alte sarcini date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
- Participă la cursurile de perfecțonare sau la programul de instruire anual;
- Acordă consultanţă pentru personalul care utilizează tehnică de calcul;
- Asigură confidențialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile.
- Constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepţia concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail.
- Constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
- Se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări interne în vigoare în Universitatea de Vest din Timişoara.

 

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.