EȘTI AICI:
Anunț privind ocuparea postulului de asistent manager, cod COR 334303, din cadrul Dezvoltarea activităților antreprenoriale ale studenților din cadrul Universității de Vest din Timișoara și integrarea acesteia în ecosistemul antreprenorial regional și național CNFIS-FDI-2023-F-0643

Anunț privind ocuparea postulului de asistent manager, cod COR 334303, din cadrul Dezvoltarea activităților antreprenoriale ale studenților din cadrul Universității de Vest din Timișoara și integrarea acesteia în ecosistemul antreprenorial regional și național CNFIS-FDI-2023-F-0643

Data concursului: 31 mai, 2023
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4
  1. Comisia de concurs:
  • Conf. univ. dr. Andrei PELIN – președinte comisie;
  • Sorina MOCANU– membru comisie;
  • Dorina BUICĂ – membru comisie;
  • Livia BOTINEȘTEAN, Departamentul Resurse Umane- Secretar.
  1. Comisia de contestaţie:
  • Prof. univ. dr. Flavia Mirela BARNA – președinte comisie;
  • Drd. Alina BÂZNĂ – membru comisie;
  • Andrei Alexandru TĂRĂBÎC – Membru comisie;
  • Livia BOTINEȘTEAN, Departamentul Resurse Umane- Secretar.
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Alina Georgiana BIRĂU.
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Vanessa DICSO, Departament Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Dicso Vanessa

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba practică;
  3. interviu.

Fiecare probă este eliminatorie.

 

Bibliografia concursului:

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 23.05.2023, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere formularul de înscriere (Anexa 1);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitatecopia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii după documente care atestă schimbarea numelui - certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;.
  9. curriculum vitae, model comun european;
  10. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

 

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. b), c) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane.

Transmiterea documentelor prin e-mail se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.

  • Postul referent este subordonat Directorului de proiect;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată - 8 luni, , durata timpului de lucru fiind de 25 ore/lună în condiţii normale de lucru;
  • Salariul brut de încadrare: 675 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiții specifice:

    • Studii: Studii universitare finalizate cu Diplomă de licență - 3 ani;
    • Competențe și abilități:
      • capacitatea de a lucra în echipă de a crea relații bune de lucru cu membrii echipei și de respectare a termenelor.
      • competențe avansate în utilizarea Microsoft Word & Excel (sau alt program similar);
      • abilități de comunicare interpersonală;
      • abilități de lucru în grup;
    • Experiența: experiența anterioară pe un post similar constituie avantaj.
    •  
  • asigură suport echipei de proiect pentru implementarea activităților sub coordonarea managerului de proiect;
  • asistă managerul de proiect în sarcinile administrative ale proiectului;
  • participă la întâlnirile de lucru/ședințe organizate la nivelul proiectului realizând documente specifice întâlnirii ( Minute, Liste de prezență, etc);
  • asigură suport logistic evenimentelor (cursuri, întălniri cu grupul țintă, etc);
  • colectează și păstrează/arhivează date, informații legate de proiect pentru documentare, clarificare, informare și raportare;
  • oferă sprijin în monitorizarea, raportarea și evaluarea activitatilor în cadrul proiectului;
  • respectă termenele limită stabilite de Managerul de proiect, privind realizarea activității și gestionarea documentelor specifice proiectului;
  • alte atribuții stabilite de către managerul de proiect, necesare pentru implementarea corespunzătoare a proiectului, în conformitate cu prevederile contractului de finanțare și anexele la acesta.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.