EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de analist ajutor (4_BD)

Anunţ privind ocuparea unui post de analist ajutor (4_BD)

Data concursului: 16 mai, 2023
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4, sala 043
  1. Comisia de concurs:
  • Ec. dr. Vlad Petcu – Președinte;
  • Ionica Velcota – Membru
  • Diana Bocse – Membru
  • Diana David, Departamentul Resurse Umane- Secretar.
  1. Comisia de contestaţie:
  • Prof.univ.dr. Cosmin Enache – Președinte,
  • Mihaela Lovaszi – Membru,
  • Marius Lazăr – Membru,
  • Diana David – Departamentul Resurse Umane- Secretar.
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Viorel Bosneac
  • Darius Perta
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Vanessa Dicso – Departamentul Resurse Umane- Secretar.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

David Diana

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba practică - ora 10:00
  3. interviu – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 08.05.2023, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. atestat de pază;
  9. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane, anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de analist ajutor din cadrul Departamentului/ Serviciului Digitalizare și Analiza Date:

  • Postul de analist ajutor este subordonat Șefului de Birou.
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 4 ore/zi, respectiv 20 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 1835 lei.
  • Indemnizatia de hrană este de 174 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice:

  • Studii medii;
  • Cunoștințe medii de: Java, C/C++. Constituie un avantaj cunoștințe despre: Spring Boot, Spring Security, Spring MVC (model-view-controller).
  • Cunoștințe utilizarea calculatorului : ecosisteme tip Microsoft Office( Word, Excel, Power Point) gestionarea de elemente și structuri de date complexe
  • Alte cerințe specifice:abilități de lucru în echipă, de organizare și prioritizare a task-urilor;

    - adaptare dinamică la sarcinile de serviciu

    - persoană responsabilă și organizată;

    - observarea, recepționarea și obținerea din surse diverse a informațiilor necesare;

    - abilități de oferire suport relevant;

    - atitudine de cooperare;

  • Colectarea și interpretarea datelor pentru dezvoltarea și întreținerea unor baze mari de date;
  • Proiectarea soluțiilor de livrare a datelor în conformitate cu conventiile standard de proiectare
  • Proiectarea și dezvoltarea diferitelor componente ale aplicației prin: integrarea datelor, soluții pentru eficientizarea unui volum mare de date.
  • Sprijinirea procesului de proiectare funcțională prin profilarea datelor, analiza calității și modelarea datelor
  • Aplicații securizate împotriva atacurilor de hacking și a furtului de date
  • Participarea la revizuirea codului și sa fiti deschisi unei cooperări strânse
  • Realizarea de documentații tehnice.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.