EȘTI AICI:
Proces verbal selecție a dosarelor pentru ocuparea postului de inspector/referent resurse umane

Proces verbal selecție a dosarelor pentru ocuparea postului de inspector/referent resurse umane

Data concursului: 14 noiembrie, 2022
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4
  1. Comisia de concurs:
    • Aldea Bogdan – preşedinte;
    • Timofte Petronela – membru;
    • Dicso Vanessa– membru;
    • David Diana, Departamentul Resurse Umane- Secretar.
Detalii suplimentare

Proces-verbal de selecţie a dosarelor

Încheiat astăzi, 07.11.2022

În conformitate cu Metodologia și HG 286/2011 modificată și actualizată, privind desfăşurarea concursului pentru ocuparea unui post de inspector/referent resurse umane, studii superioare, din cadrul Departamentului Resurse-Umane.

Comisia de concurs s-a întrunit şi a procedat la selectarea dosarelor candidaţilor înscrişi la concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor minime necesare, rezultatele selectării dosarelor sunt:

1.      Frâncu Camelia-Daniela Admis
2.      Păușan-Barna Leonard-Denis Admis
3.      Parvan Ana-Maria Admis
4.      Brînaș Lidia Admis
5.      Butnaru Monica-Carmen Admis
6.      Cânța Lenuța-Daniela Admis
7.      Guleș Florica-Georgeta Admis
8.      Amariei Huanita-Cristina Admis
9.      Bona Bianca-Camelia Admis

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.