EȘTI AICI:
Anunț concurs ocupare post masistru

Anunț concurs ocupare post masistru

Data concursului: 1 aprilie, 2021
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4, sala 179
  1. Comisia de concurs:
  • Petcu Vlad – Președinte
  • Morar Gabriel – Membru
  • Coicea Liviu – Membru
  • Vanessa Dicso – Secretar.
  1. Comisia de contestaţie:
  • Georgescu Laurențiu – Președinte
  • Schwarz Valentin – Membru
  • Muntean Anca – Membru
  • Vanessa Dicso – Secretar.
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Mihoc Iuliana
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Carmen Popescu
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Dicso Vanessa

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă din tematica bibliografiei – ora 10:00;
  3. proba practică – ora 13:00;
  4. interviu – ora 14:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

 

Bibliografia concursului:

  • Carta Universitatii de Vest din Timișoara;
  • Legea educației naționale nr. 1 din 5 ianuarie 2011, cu modificările și completarile ulterioare;
  • Codul de etică și deontologie universitară a UVT.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 24.03.2021, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de maistru, în cadrul Serviciului Administrativ:

  • Postul de maistru este subordonat șefului Serviciului Administrativ;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinate – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul brut de încadrare a postului: minimum 2953 – maximum 3971 lei, în funcție de vechimea în muncă și specialitate.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice:

  1. Studii superioare;
  2. Vechimea specifică postului (Experiență într-un post similar): fără experiență;
  3. Experiența într-un domeniu similar constituie un avantaj;
  4. Cunoştinţe calculator: Microsoft Office;
  5. Calificări: Certificat profesional de agent dezinfecție, dezinsecție și deratizare;
  6. Alte cerințe specifice:
  • capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;
  • spirit de inițiativă;
  • persoană responsabilă și organizată;
  • abilități de comunicare;
  • abilități de lucru în echipă.
  • coordonează și execută cu personalul din subordine, lucrări de întreținere și reparații la mijloacele fixe (clădiri, utilaje) și obiectele de inventar ce fac parte din patrimoniul U.V.T.;
  • are calitatea de gestionar de material, obiecte de inventar, mijloace fixe;
  • face propuneri pentru efectuarea unor lucrări de reparații ( consolidări, reparații capitale, reabilitări, modernizări) cu firme de specialitate;
  • întocmește anual și ori de câte ori este nevoie, necesarul de materiale pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparații;
  • participă la urmărirea și recepționarea lucrărilor efectuate de firmele de specialitate aflate în relații contractual cu U.V.T.;
  • supervizează activitatea personalului din subordine, întocmește pontajul și graficul concediilor;
  • preia și efectuează și alte lucrări, activități dispuse de conducerea U.V.T.;
  • pregătește și răspunde de predarea la arhivă a documentelor;
  • îndeplineste orice alte atributii prevazute de reglementarile in vigoare sau dispuse de director;
  • constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • constituie obligație de serviciu și alte sarcini date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • se obligă să respecte prevederile Cartei UVT, Regulamentelor şi celorlalte reglementări interne în vigoare.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.