EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea a 2 posturi de îngrijitor spații verzi

Anunţ privind ocuparea a 2 posturi de îngrijitor spații verzi

Data concursului: 3 iunie, 2022
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4, sala 050A
  1. Comisia de concurs:
  • Morar Gabriel – Președinte;
  • Cinca Marcel – Membru;
  • Dicso Vanessa – Membru;
  • Boldor Beatrice– Secretar.
  1. Comisia de contestaţie:
  • Gerorgescu Laurențiu – Președinte;
  • Petcu Vlad – Membru;
  • Boldor Beatrice – Membru;
  • Boldor Beatrice – Secretar.
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Pârjol Cristian
  • Mihoc Iuliana;
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Dicso Vanessa, Departamentul Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Boldor Beatrice

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba practică – ora 10:00;
  3. interviu – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

 

Bibliografia concursului:

  • Legea nr. 319/2006 privind sănătatea și securitatea în muncă;
  • Regulamentul de Ordine Interioară al U.V.T

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 25.05.2022, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane, anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de îngrijitor spații verzi, în cadrul Serviciului Administrativ:

  • Postul de îngrijitor este subordonat șefului Serviciului Administrativ;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut de încadrare a postului este de 2550, în funcție de vechimea în muncă și specialitate.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice:

  • Studii generale;
  • Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială): fără experiență;
  • Alte cerințe specifice :
    • capacitate de analiză și sinteză,
    • adaptare dinamică la sarcinile de serviciu;
    • rezistență la stres;
    • spirit de inițiativă;
    • persoană responsabilă și organizată ;
    • abilități de comunicare ;
    • abilități de lucru în echipă.
  • Să întrețină curățenia (mătură, greblează) spațiilor verzi;
  • Să asigure pe timpul verii udarea periodică a zonelor verzi;
  • Să mânuiască motounelte mecanice de tăiere a ierbii;
  • Să asigure întreținerea instalațiilor de irigare;
  • Să evacueze gunoiul și alte reziduri și le depozitează în locurile special amenajate;
  • Să transporte gunoiul și alte reziduri la tancul de gunoi și răspunde de depunerea lor corectă în recipiente separate;
  • Primește și răspunde de materialele necesare curățeniei;
  • Să răspundă de administrarea și păstrarea în bune condiții a materialelor de curățenie;
  • Să ajute la încărcarea containerelor pentru Retim;
  • Pe timpul iernii îndepărtează zăpada de pe alei;
  • Trebuie să fie apt să utilizeze și să întrețină utilajele de toaletare a spațiilor verzi;
  • Să manifeste un comportament corect şi responsabil faţă de cadrele didactice şi studenţii din spațiul universitar;
  • Să răspundă de păstrarea în condiţii corespunzătoare, conform legislaţiei în vigoare, a bunurilor mobile şi imobile aflate în folosință;
  • Să răspundă de efectuarea şi întreţinerea spațiilor verzi din patrimoniul UVT;
  • Să planifice, să organizeze şi să distribuie materiale consumabile necesare desfăşurării activităţii personalului desemnat cu îngrijirea spaţiului universitar;
  • Să răspundă de funcţionarea în condiţii optime a uneltelor și sculelor din gestiune;
  • Să răspundă de depozitarea materialelor în bune condiţii pentru a se evita degradarea acestora, respectând normele de protecţia muncii şi P.S.I.;
  • Să sesizeze superiorul ierarhic de problemele pe care nu le poate rezolva, prin adresă scrisă, e-mail sau telefonic;
  • Să sesizeze şeful ierarhic de toate defecţiunile ce pot conduce la accidente de muncă în timpul desfășurării activității sale specific;
  • Să păstreze confidențialitatea informațiilor și a documentelor legate de departament/universitate;
  • În realizarea sarcinilor de serviciu are obligaţia de a respecta Normele de Tehnica Securităţii şi Sănătăţii Muncii şi P.S.I.;
  • În temeiul prevederilor art. 39 alin. (2), lit.e) din Codul Muncii- republicat şi art. 39 din Hotărârea nr. 355/2007 privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor, salariatul este obligat să se prezinte la examenele medicale de supraveghere a sănătăţii la locul de muncă, conform planificării efectuate de către medicul de medicina muncii cu acordul angajatorului.
  • Trebuie să îşi desfăşoare activitatea, în conformitate cu pregătirea şi instruirea sa, precum şi cu instrucţiunile primite din partea şefului ierarhic superior astfel încât să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoană, cât şi alte persoane care pot fi afectate de acţiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de muncă;
  • Să nu consume băuturi alcoolice, țigări, droguri, în incinta punctului de lucru și nici medicamente care ar putea afecta capacitatea de muncă a angajatului;
  • Să utilizeze corect maşinile, aparatura, uneltele, substanţele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie;
  • Să utilizeze corect echipamentul individual de protecţie acordat şi, după utilizare, să îl înapoieze sau să îl pună la locul destinat pentru păstrare;
  • Să nu procedeze la scoaterea din funcţiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale maşinilor, aparaturii, uneltelor, instalaţiilor tehnice şi clădirilor, şi să utilizeze corect aceste dispozitive;
  • Să comunice imediat şefului ierarhic superior şi/sau lucrătorilor desemnaţi orice situaţie de muncă despre care au motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitate şi sănătate, precum şi orice deficienţă a sistemelor de protecţie;
  • Să aducă la cunoştinţă şefului ierarhic superior accidentele suferite de propria persoană;
  • Să coopereze cu angajatorul şi/sau cu lucrătorii desemnaţi, atât timp cât este necesar, pentru a face posibilă realizarea oricăror măsuri sau cerinţe dispuse de către inspectorii de muncă şi inspectorii sanitari, pentru protecţia sănătăţii şi securităţii lucrătorilor;
  • Să coopereze, atât timp cât este necesar, cu angajatorul şi/sau cu lucrătorii desemnaţi, pentru a permite angajatorului să se asigure că mediul de muncă şi condiţiile de lucru sunt sigure şi fără riscuri pentru securitate şi sănătate, în domeniul său de activitate;
  • Să îşi însuşească şi să respecte prevederile legislaţiei din domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi măsurile de aplicare a acestora;
  • Să dea relaţiile solicitate de către inspectorii de muncă şi inspectorii sanitari.
  • Asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
  • Constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepţia concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • Constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • Se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare din cadrul UVT.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.