EȘTI AICI:
Anunț privind ocuparea postului de administrator financiar

Anunț privind ocuparea postului de administrator financiar

Data concursului: 12 iulie, 2022
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

Comisia de concurs:

  • Spiridon Cosmin Alexandru – Președinte
  • Sipos Dorina – Membru 1
  • Craculeac Codruta – Membru 2
  • Boldor Beatrice, Departamentul Resurse Umane- Secretar.

Comisia de contestaţie:

  • Vlad Sergiu Petcu – Președinte,
  • Barbulescu Adriana– Membru,
  • Milu Nicoleta – Membru,
  • Dicso Vanessa – secretar comisie.

Membru supleant comisie concurs:

  • Vuia Angelica
  • Margin Daniela

Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Dicso Vanessa, Departamentul Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Boldor Beatrice

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă– ora 10:00;
  3. proba practică – Microsoft Office– ora 13:00;
  4. interviu – ora 14:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Legea contabilitatii, legea nr. 82/1991, republicata 2008- cu modificările și completările multerioare;
  • Ordinul nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor Metodologice prvind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice. Planul de conturi pentru instituţiile publice;
  • Legea finantelor publice nr. 500/2002, actualizata;
  • Ordin nr 2634/2015 privind documentele financiar contabile;
  • Ordin nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice , precum şi organizarea evidenţei şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
  • Ordinul nr. 2021/2013 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005 - cu modificările și completările ulterioare.

Dosarele de concurs se vor depune  până în data de 04.07.2022, ora 15:00, la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.roresurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

Informaţii privind postul de administrator financiar, în cadrul Departamentului Economico Financiar

  • Postul de administrator financiar este subordonat șefului de birou.
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 3.371 lei.
  • Indemnizatia de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiții specifice:

  • Studii superioare în domenii relevante postului;
  • Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială); nu este necesară;
  • Cunostinte Contabilitate, SAP, Excel;
  • Alte cerințe specifice:
    • capacitate de analiză și sinteză;
    • adaptare dinamică la sarcinile de serviciu;
    • rezistență la stres;
    • spirit de inițiativă;
    • persoană responsabilă și organizată;
    • abilități de comunicare;
    • abilități de lucru în echipă
  • răspunde de ținerea evidenței contabile sintetice și analitice a activității universității în conformitate cu documentele economico-financiare prelucrate;
  • înregistrează și ține evidența contabilă în programele informatice ale universității;
  • introduce, verifică şi ţine evidenţa documentelor introduse în aplicaţia FOREXEBUG;
  • verifică documentele justificative și legalitatea actelor ce stau la baza înregistrărilor contabile;
  • răspunde de realizarea înregistrărilor contabile pentru operațiunile economico-financiare în conformitate cu actele justificative, cronologic și sistematic;
  • răspunde pentru ținerea evidenței detaliate a cheltuielilor și a disponibilului din conturile bancare ale universității;
  • verifică soldurile conturilor din evidența sintetică și analitică cu cele din balanța de verificare;
  • răspunde de verificarea lunară a balanțelor de furnizori, debitori, creditori pentru activitățile pe care le realizează;
  • răspunde de întocmirea de note contabile pentru operațiunile ce se realizează în cadrul Departamnetului Economico-Financiar;
  • răspunde de verificarea înscrierii corecte a operațiunilor în registrul de casă și extrasele de cont, în baza documentelor justificative;
  • identifică activitățile cu risc ridicat de producere și le raportează superiorului ierarhic;
  • răspunde cu promtitudine la cerințele tuturor organelor de control și răspunde de îndeplinirea
  • sarcinilor corective rezultate din procesele verbale de control ce revin serviciului contabilitate;
  • răspunde de păstrarea și utilizarea corespunzătoare a aparaturii date în folosință la locul de muncă, conform normelor tehnice;
  • asigură sprijin o dată la trei luni pentru întocmirea bilanțului contabil și a anexelor acestuia;
  • se preocupă activ de însușirea permanentă a cerințelor legislative legale și de reglementare economico-financiare în vigoare;
  • realizează și întocmește rapoarte cu informații relevante rezultate în urma prelucrării datelor economico-financiare;
  • înregistrează și ține evidența financiară în programele informatice ale universității;
  • verifică documentele justificative și legalitatea actelor ce stau la baza înregistrărilor economico-financiare;
  • răspunde de realizarea înregistrărilor financiare pentru operațiunile economico-financiare în conformitate cu actele justificative , cronologic și sistematic;
  • verifică, întocmește și semnează documentele justificative reprezentate de: propunere de angajare a unei cheltuieli, angajament bugetar și ordonanțare de plată;
  • conlucrează activ cu colegii din departament sau din cadrul departamentelor colaboratoare pentru ducerea la îndeplinire în bune condiții a sarcinilor de serviciu;
  • participă ca membru în comisiile de inventariere a patrimoniului instituției;
  • răspunde pentru arhivarea documentelor întocmite, pentru numerotarea dosarelor, pentru înregistrarea și predarea lor la arhivă, în condițiile prevăzute de legislația în vigoare;
  • se obligă să respecte secretul de serviciu;
  • asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile.
  • constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • constituie obligație de serviciu și alte sarcini date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare din cadrul U.V.T.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.