EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea postului de administrator financiar (gestionar)

Anunţ privind ocuparea postului de administrator financiar (gestionar)

Data concursului: 29 martie, 2022
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4, sala 050A
  1. Comisia de concurs:
  • Laurențiu Nicolae Georgescu – Președinte
  • Mircea Mihai Rob – Membru
  • Florea Simona– Membru
  • Beatrice Boldor, Departamentul Resurse Umane- Secretar.
  1. Comisia de contestaţie:
  • Petcu Sergiu Vlad – președinte
  • Brihan Monica – membru
  • Ciciou Anca – membru
  • Boldor Beatrice – secretar comisie.
  1. Membri supleanți:
  • Victor Carbunaru.
  1. Membru supleant secretar comisie:
  • Vanessa Dicso, Departament Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Beatrice Boldor

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. probă scrisă – ora 10:00;
  3. proba practică – 13:00;
  4. interviu – ora 15:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Carta Universității de Vest din Timișoara
  • Legea educației naționale nr. 1 din 5 ianuarie 2011, cu modificările și completările ulterioare
  • Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare
  • Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare
  • Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor
  • Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii
  • Ordonanță de Urgență nr. 114/2018 din 28 decembrie 2018 privind instituirea unor măsuri în domeniul investiţiilor publice şi a unor măsuri fiscal-bugetare, modificarea şi completarea unor acte normative şi prorogarea unor termene
  • Hotărârea Guvernului nr. 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale, cu actualizată
  • Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu actualizare
  • Legea nr. 500 din 11.07.2002 privind finanțele publice
  • Legea nr. 22 din 18 noiembrie 1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii şi raspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice
  • Hotărâre nr. 2230 din 8 decembrie 1969 privind gestionarea bunurilor materiale ale organizaţiilor.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 21.03.2022, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de administrator financiar (gestionar), în cadrul Departamentului Evidență Patrimoniu, Achiziții și Monitorizare Investiții:

  • Postul de administrator financiar (gestionar)  este subordonat directorului de departament.
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut de încadrare a postului este de 3178, în funcție de vechimea în muncă și specialitate.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studii superioare în domeniul științelor economice/juridice/administrative ;
  • Constituie avantaj experiența în funcția de gestionar/magaziner ;
  • Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială): - fără experiență;
  • Cunoştinţe calculator : Microsoft Office.
  • Alte cerințe specifice:
  • capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;
  • spirit de inițiativă;
  • persoană responsabilă și organizată;
  • abilități de comunicare;
  • abilități de lucru în echipă.
  • monitorizeaza contractele si ordonantarile platilor pe baza documentelor de atestare a livrarilor de produse;
  • gestionarea/preluarea/transferul în/din magazia centrală a bunurilor care fac obiectul contractelor de achiziție publică;
  • acordarea de consultanță pentru realizarea preluării/recepției produselor conform achizițiilor administratorilor de facultate și/sau managerilor de proiect, după caz;
  • urmăreşte respectarea principiilor şi procedurilor legale pentru atribuirea contractelor de achiziţie publică;
  • organizează evaluările de ofertă privind achiziţiile publice de lucrări, produse şi servicii;
  • participă la întocmirea documentaţiilor tehnico-economică în vederea achiziţiilor publice;
  • asigură condiţiile ca orice furnizor de produse, executant de lucrări sau prestator de servicii să aibă dreptul de a deveni în condiţiile legii, contractant;
  • asigură eficienţa utilizării fondurilor publice prin aplicarea sistemului concurenţial şi a criteriilor economice pentru atribuirea contractelor de achiziţie publică;
  • asigură transparenţa, respectiv punerea la dispoziţia tuturor celor abilitaţi a informaţilor referitoare la aplicarea procedurii de atribuire a contractelor de achiziţie publică/ asigurarea gestionării bunurilor;
  • asigură confidenţialitatea, respectiv garantarea protejării secretului comercial şi a proprietăţii intelectuale a ofertantului;
  • întocmeşte şi transmite raportările periodice cu privire la achiziţiile şi investiţiile publice;
  • să asigure întocmirea tuturor documentelor aferente corespondenței repartizate în cadrul SAP și/sau DEPAMI;
  • să asigure informarea structurilor superioare despre soluțiile privind derularea procedurilor de achiziție corespunzător solicitărilor formulate și/sau rezultate din legislația specifică;
  • să asigure păstrarea și gestionarea documentelor referitoare la monitorizarea contractelor conform aprobărilor conducerii universității;
  • să participe la activitățile de pregătire profesională continuă;
  • să obligă să cunoască și să aplice permanent și continuu întreaga legislație de reglementare privind organizarea și derularea achizițiilor publice, variantele actualizate;
  • să proceseze corespondența repartizată și documentarea/informarea/soluționarea în conformitate cu cerințele și rezoluțiile aplicate;
  • se obligă să păstreze toate produsele în depozit pe sorto-tipo demensiuni, etichetate, și doar conform achizițiilor aprobate și efectuate;
  • se obligă să primească și să păstreze în gestiune doar produsele care au făcut obiectul achizițiilor aprobate în conformitate cu legislația în vigoare și normele/procedurile UVT;
  • se obligă să elibereze produsele din depozit doar în conformitate cu prevederile din contracte privind beneficiarul final;
  • se obligă să nu primească în gestiune produse care nu sunt însoțite de toate documentele în conformitate cu prevederile legale de reglementare;
  • să nu permită accesul în depozit persoanelor neautorizate și să nu înstrăineze fără aprobare prealabilă mijloacele care permit accesul în depozit;
  • să nu elibereze produse din depozit fără prezența gestionarului și/sau fără formalizarea și asumarea documentelor privind operațiunile conform reglementărilor legale și/sau norme/proceduri proprii în prealabil;
  • se obligă să propună toate măsurile necesare pentru asigurarea păstrării în bune condițiuni și siguranță a produselor din gestiunea depozitului;
  • se obligă să participe la elaborarea raportul de activitate al serviciului/biroului la începutul anului pentru anul precedent și/sau la cererea superiorilor în linie directă;
  • se obligă să elaboreze raportul propriei activități conform reglementărilor și/sau la cererea superiorilor în linie directă;
  • să participe la elaborarea de proceduri, norme de reglementare pentru toate activitățile rezultate din activitatea prorie și să le supună aprobării conducerii departamentului;
  • să proceseze documentele primite referitoare la recepția produselor corespunzător activităților specifice de achiziții în conformitate cu documentele de susținere elaborate în fiecare perioadă și furnizate de persoanele cu responsabilități și/sau departamentele funcționale;
  • să întocmească și să proceseze documentația prevăzută în legislaţia specifică, ce se întocmește după livrarea produselor conform achizițiilor efectuate;
  • să întocmească documentele privind gestiunea produselor după parcurgerea tuturor etapelor și procesarea tuturor documentelor în strictă concordanță cu prevederile legale și/sau norme/proceduri proprii;
  • să propună formarea comisiilor de recepție corespunzător necesităților rezultate din activitatea proprie;
  • să participe în calitate de membru în comisiile de evaluare și/sau de recepție corespunzător necesităților;
  • să contribuie la elaborarea studiului pieții pentru produsele ce fac obiectul achizițiilor cu informații din activitatea proprie;
  • să analizeze și să verifice produsele primite şi să sesizeze în scris toate neconformitățile acestora, de îndată;
  • să urmărească procesarea documentelor în conformitate cu cele repartizate conform contractelor de achiziții realizate;
  • să opereze în sistemul informatic integrat toate operațiile aferente achizițiilor de produse în conformitate cu competențele dobândite, legislația specifică de reglementare și distribuția sarcinilor de către șeful ierarhic;
  • să genereze în sistemul informatic integrat toate documentele privind operațiile aferente achizițiilor de produse în conformitate cu competențele dobândite, legislația specifică de reglementare și distribuția sarcinilor de către șeful ierarhic;
  • să redacteze declarațiile privind conflictul de interese privind achizițiile publice sau alte asemenea, după caz;
  • să redacteze și/sau să participe la elaborarea proceselor verbale ale comisiei de recepție;
  • să respecte procedurile/normele/legislație și procesarea documentelor corespunzător cerințelor cuprinse în instrucțiunile autorităților de reglementare pentru fondurile cu finanțare nerambursabilă;
  • să elaboreze și să proceseze documentele care stau la baza efectuării privind plățile, în conformitate cu reglementările legale precum și în strictă corelație cu achizițiile efectuate conform legii;
  • să utilizeze doar formularistica reglementată legal și/sau prevăzută de norme/proceduri/ decizii;
  • să supună aprobării instanțelor competente conținutul tuturor documentelor elaborate, în conformitate cu competențele stabilite de conducerea UVT;
  • să asigure predarea documentelor procesate la arhiva UVT conform normelor de arhivare aprobate de conducerea UVT;
  • să asigure arhivarea electronică a documentelor procesate și predate în original la arhiva DEPAMI/UVT;
  • să respecte programul de lucru stabilit în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
  • să respecte secretul de serviciu;
  • să utilizeze conform instrucțiunilor aparatura din dotarea locului de muncă;
  • să studieze permanent legislația de reglementare în conformitate cu sarcinile de serviciu repartizate;
  • să participe la programele de perfecționare profesională organizate de către angajator și/sau cuprinse în planul de perfecționare al structurii din care face parte;
  • să colaboreze cu persoanele desemnate din cadrul departamentele funcționale/structuri subordonate acestora sau structuri independente pentru procesarea documentațiilor/operațiunilor în cadrul activităților specifice achizițiilor de produse;
  • să participe în cadrul biroului/departamentului, individual sau alături de alți colegi la rezolvarea sarcinilor de serviciu repartizate de către șeful serviciului/directorul D.E.P.A.M.I.;
  • să păstreze legătura instituțională permanentă cu factorii de decizie din cadrul BMC/DEPAMI și/sau UVT după caz;
  • să participe la elaborarea și propunerea spre aprobare a planului anual de achiziții prin informații corespunzător situațiilor statistice corespunzător produselor achiziționate pentru toate structurile universității;
  • să proceseze toate documentele în relație cu instituțiile/terți, implicate în proceduri de achiziție și/sau participanții la acestea;
  • să asigure păstrarea și gestionarea documentelor referitoare la achizițiile derulate conform aprobărilor conducerii universității;
  • să asigure păstrarea și gestionarea produselor achiziționate în conformitate cu prevederile legale de reglementare și/sau norme/proceduri proprii;
  • să participe la activitățile de pregătire profesională continuă;
  • să obligă să cunoască și să aplice permanent și continuu întreaga legislație de reglementare privind organizarea și derularea achizițiilor publice, variantele actualizate;
  • să proceseze corespondența repartizată și documentarea/informarea/soluționarea în conformitate cu cerințele și rezoluțiile aplicate;
  • să respecte relațiile ierarhice de subordonare în conformitate cu Organigrama UVT aprobată și publicată;
  • să aducă la cunoștința conducerii BMC/departamentului/conducerii UVT în scris toate informațiile de care are cunoștință și/sau care pun în pericol reputația UVT și/sau a factorilor decizionali ai acesteia, ca urmare desfășurării de achiziții fără respectarea prevederilor legale pornind de la principiile enunțate de lege, prevederile de reglementare, precum și de la reglementările privind conflictul de interese și/sau alte informații relevante, inclusiv despre participanții ofertanți și/sau reprezentanții acestora; orice altă formă de promovare a unor astfel de informații se consideră nerespectarea de sarcini și atrage răspunderea angajatului;
  • să contribuie și/sau să realizeze raportul de activitate personal, al structurii din care face parte, implicit al DEPAMI, și/sau alte rapoarte/raportări/informări interne/externe și altele asemenea solicitate;
  • se obligă să răspundă pentru conformitatea și concordanța documentelor privind preluarea produselor privind achizițiile procesate cu prevederile legale în vigoare, respectiv cu a procedurilor/normelor, precum și cu aprobările date și obligatorii declanșării achiziției;
  • se obligă să răspundă individual pentru datele și informațiile procesate cuprinse în documentele procesate și/sau celor care se supun aprobărilor conducerii UVT;
  • se obligă să nu reprezinte sau să nu pretindă că reprezintă interesele BMC/D.E.P.A.M.I. și/sau UVT, decât în conformitate cu mandatul formalizat primit, atât în relație internă cât și în relație cu terții sau autorități;
  • se obligă să confirme și să răspundă pentru realitatea, regularitatea și legalitatea tuturor informațiilor, datelor, propunerilor, concluziilor și altele asemenea cuprinse în documentele procesate și/sau supuse avizării/aprobării instanțelor superioare;
  • se obligă să constituie garanțiile materiale în conformitate cu prevederile legale și/sau deciziile UVT;
  • asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
  • constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • constituie obligație de serviciu și alte sarcini date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare;
  • nerealizarea corectă a sarcinilor şi atribuţiilor stabilite şi nerespectarea limitelor de competenţă, conform sarcinilor descrise și/sau deciziilor superiorilor, atrage răspunderea disciplinară, materială, civilă sau penală, după caz.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.