EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de referent mediul de afaceri

Anunţ privind ocuparea unui post de referent mediul de afaceri

Data concursului: 12 decembrie, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: FEAA, Pestalozzi, nr. 16, sala Decanat

 

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Direcția Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Direcția Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în  3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba practică – ora 10:00;
  3. interviu  – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Probă practică din Microsoft Office;
  • Carta Universității de Vest din Timișoara;
  • Legea Învățământului Superior nr. 199/2023, cu modificările și completările ulterioare;

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 04.12.2024, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Direcției Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare,
    pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune
    contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  8. curriculum vitae;
  9. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

–    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de Referent, din cadrul Facultății de Economie și Administrare a Afacerilor:

  • Postul de referent este subordonat decanului;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 4 ore/zi, respectiv 20 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut de încadrare a postului este de 2.578 lei;
  • Indemnizatia de hrana: 174 lei;
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

– Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): operare pe calculator MS Office: avansat.
– Limbi străine (necesitate şi grad de cunoaştere): engleză / germană constituie avantaj
– Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
– Iniţiativă în găsirea celor mai eficiente mijloace de realizare a obiectivelor
– Abilităţi de comunicare
– Capacitatea de a lucra în echipă
– Capacitatea de analiză şi sinteză
– Asumarea responsabilităţii
– Aptitudinea de a desfăşura activităţi complexe
– Promptitudine şi eficienţă în efectuarea lucrărilor
– Păstrarea confidenţialităţii
– Corectitudine şi fidelitate
– Abilităţi de comunicare: scrisă şi orală
– Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.

  • consolidarea legăturilor cu mediul de afaceri și găsirea unor parteneri pentru diverse proiecte de modernizare ale UVT;
  • dezvoltarea de parteneriate cu instituții publice sau organizații din mediul de afaceri în vederea atragerii unor resurse financiare suplimentare;
  • crearea unei legături permanente între UVT și absolvenții săi care activează pe poziții de management în diverse organizații din mediul economico-social, precum și menținerea legăturii între aceștia printr-o serie de acțiuni și programe;
  • facilitarea accesului studenților la programe de practică, internship, voluntariat, locuri de muncă în cadrul diverselor instituții publice și organizații partenere și interesate;
  • dezvoltarea și actualizarea permanentă a bazei de date a comunității de alumni precum și valorificarea acesteia prin integrarea lor în acțiunile universității;
  • păstrează confidențialitatea informațiilor și a documentelor legate de facultate/universitate și respectă cu strictețe regulamentele în vigoare ale UVT;
  • constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepţia concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • asigură păstrarea și arhivarea tuturor documentelor ce sunt gestionate în secretariat, conform nomenclatorului de arhivare în vigoare;
  • constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare.