În săptămâna 20.05-24.05 o parte dintre studenții Facultății de Matematică şi Informatică au participat la programul educațional Blended Intensive Program (BIP) STEAM teaching, including digital skills, with gender perspective, desfăşurat la Universidad de Zaragoza, Spania. Aceştia au învățat în cadrul cursurilor şi workshop-urilor despre:
- sistemele educaționale din mai multe țări din Uniunea Europeană,
- includerea disciplinelor STEAM în curricula,
- folosirea inteligenței artificiale în activitățile de predare/învățare,
- necesitatea perspectivei de gen în domeniile STEAM,
- impactul rapoartelor generate de evaluările PISA,
- experiențe şi metode de învățare,
- instrumente digitale şi limbaje de programare folosite în activitățile educaționale
- metodele formale şi nonformale de învățare.
Au avut parte şi de noi perspective culturale, formând echipe de lucru mixte alături de studenți de la facultăți din cadrul consorțiului UNITA: Universidade da Beira Interior (Portugalia), Universidad Zaragoza (Spania), Univesità degli Studi di Torino (Italia) şi Universitatea Transilvania Braşov (România), precum și de la Universität Bremen (Germania).