EȘTI AICI:
ANULAT_Concurs privind ocuparea unui post de referent de specialitate învățământ

ANULAT_Concurs privind ocuparea unui post de referent de specialitate învățământ

Data concursului: 22 iulie, 2025
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Direcția Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Direcția Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. Proba scrisă – 10:00;
  3. Interviu – ora 13:00;

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Regulament Protecția Drepturilor de Proprietate Intelectuală UVT – https://www.uvt.ro/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Regulamentul-privind-protejarea-proprietatii-intelectuale-in-UVT.pdf
  • Procedură Operațională de Stabilire a Valorii de Pornire a Negocierii (VPN) – https://www.uvt.ro/wp-content/uploads/2023/07/Anexa-6-PO_Stabilirea-rezultate-activitati-de-cercetare-dezvoltare-inovare_UVT_Redacted.pdf
  • Regulament de Organizare și Funcționare a CITT UVT – https://www.uvt.ro/wp-content/uploads/2024/01/Regulamentul-de-organizare-si-functionare-CITT_07.2023.pdf
  • Strategia CDI a UVT pentru 2022-2027 – https://hrs4r.uvt.ro/wp-content/uploads/2024/07/Strategia-de-cercetare-a-UVT-2021-2027.pdf
  • Programul Managerial pentru 2024-2029 – https://www.uvt.ro/wp-content/uploads/2024/03/Program-Managerial-2024-2029.pdf
  • Regulament Program U InnoVaTe pentru susținerea inovației în UVT – https://www.uvt.ro/wp-content/uploads/2023/12/Anexa-5.-Modificare-nr.-1-Regulament-privind-prog.-U-Innovate.pdf
  • Raportul Rectorului UVT pentru anul 2024, cu accent asupra aspectelor privitoare la activitatea de cercetare, dezvoltare, inovare și transfer tehnologic – https://www.uvt.ro/wp-content/uploads/2025/03/Raportul-Rectorului-cu-privire-la-starea-Universitatii-de-Vest-din-Timisoara-pentru-anul-2024_HS-29-din-20.03.2025.pdf

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 14.07.2025, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Direcției Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere formularul de înscriere (Anexa 1);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitatecopia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii după documente care atestă schimbarea numelui – certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;.
  9. curriculum vitae, model comun european;
  10. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

–    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. b), c), d), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de Referent de specialitate învățământ, din cadrul Direcției/Serviciului CITT:

  • Postul de referent de specialitate învățământ este subordonat: Director;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 5.691 lei;
  • Indemnizatia de hrană este de 347 lei;
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

    • Studii superioare finalizate (ISCED 6 – licență) în domeniul informaticii, tehnologiilor informației sau domenii conexe (ex. inginerie, știința datelor, automatizări etc.);
    • Experiență dovedită de minimum 1 an de implicare activă în activități de voluntariat, preferabil în contexte care implică inovație, colaborare interdisciplinară sau sprijin comunitar;
    • Cunoașterea limbii engleze – nivel minim B1 (scris, citit, vorbit);
    • Competențe digitale solide, demonstrabile prin:
    • utilizarea avansată a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
    • experiență în lucrul colaborativ online, utilizând platforme de tip Google Drive (Google Docs, Sheets etc.);
    • utilizarea platformelor de comunicare și întâlniri profesionale online (ex. Zoom, Google Meet), inclusiv gestionarea de camere paralele/breakout rooms.
    • Constituie avantaj (dar nu este condiție eliminatorie):
    • experiență de lucru în contexte care implică tehnologii digitale emergente (ex. AI generativă, RPA, platforme de management al inovației);
    • participarea la proiecte în domeniul inovării, antreprenoriatului, cercetării aplicate sau științei cetățenești;
  • Postul are rolul de a sprijini activitatea curentă a Centrului de Inovare și Transfer Tehnologic (CITT) din cadrul Universității de Vest din Timișoara, prin integrarea unor componente inovatoare de tip digital și operațional, fără a dubla atribuțiile funcțiilor existente.
  • Atribuții specifice cu caracter unic:
  • Integrarea tehnologiilor digitale emergente (ex. RPA – robot process automation, inteligență artificială generativă) în activitățile de organizare, raportare și management al datelor interne, cu respectarea cerințelor de protecție a drepturilor de proprietate intelectuală;
  • Suport operațional și administrativ pentru grupurile de lucru și grupurile de inițiativă din cadrul UVT implicate în inovare, în vederea asigurării funcționării continue, coerente și colaborative a acestora;
  • Asistență în realizarea de audituri tehnologice și analize de capabilități inovative, în colaborare cu parteneri externi, echipe de cercetare și structuri de suport instituționale;
  • Monitorizarea și susținerea calității proceselor interne, prin utilizarea unor metode moderne de tip „îmbunătățire continuă” (PDCA, feedback structurat, instrumente digitale de urmărire a activităților etc.);
  • Identificarea, configurarea și propunerea de soluții digitale pentru optimizarea activităților recurente, inclusiv prototipuri interne de automatizare sau standardizare a proceselor.
  • Atribuții comune în structura CITT:
  • Oferă asistență și suport operațional pentru activitățile curente ale CITT, conform planificării realizate de directorul centrului sau alte persoane delegate;
  • Participă la redactarea de documente tehnice și operaționale, tabele, sinteze și alte materiale necesare în activitatea de inovare și transfer tehnologic;
  • Contribuie la organizarea și gestionarea activităților desfășurate în cadrul UVT Digital & Green Living Lab, în colaborare cu restul echipei;
  • Răspunde solicitărilor privind diseminarea rezultatelor activității CITT, în format digital sau fizic, în colaborare cu personalul desemnat pentru comunicare și vizibilitate;
  • Menține legătura cu alți membri ai comunității UVT, cu scopul de a facilita comunicarea și documentarea proiectelor și inițiativelor în curs de desfășurare.
  • Atribuții generale și de conduită organizațională:
  • Respectă politicile și procedurile instituționale privind protecția datelor, inclusiv obligațiile legate de confidențialitate;
  • Verifică zilnic corespondența electronică pe adresa instituțională, cu excepția zilelor de concediu legal;
  • Respectă prevederile Cartei UVT, regulamentele interne și deciziile administrative aplicabile;
  • Îndeplinește alte sarcini și responsabilități stabilite de superiorul ierarhic, în limitele fișei postului și ale reglementărilor UVT, în acord cu specificul activităților de inovare și transfer tehnologic.