EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de referent

Anunţ privind ocuparea unui post de referent

Data concursului: 20 iunie, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

1. Comisia de concurs:

  • Aldea Bogdan – Președinte;
  • Popescu Iulian – Membru 1;
  • Dicso Vanessa – Membru 2;
  • David Diana – Secretar comisie

2. Comisia de contestaţie:

  • Prof. univ. dr. Enache Cosmin – Președinte;
  • Timofte Petronela – Membru 1;
  • Topai Nadia – Membru 2;
  • David Diana – Secretar comisie.

3. Membru supleant comisie concurs:

  • Melis Mihaela;
  • Botinestean Livia;

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Avram Alina, Departament Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în  4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă– 10:00;
  3. proba practică – ora 13:00;
  4. interviu (probă de inteligență) – ora 15:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Legea Învățământului Superior nr. 199/2023, cu modificările și completările ulterioare;
  • Carta Universității de Vest din Timișoara;
  • Legea nr. 53/2003, Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • bLEGE-CADRU nr. 153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 12.06.2024, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare,
    pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune
    contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  8. curriculum vitae;
  9. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

–    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de referent, din cadrul Departamentului/Serviciului Resurse Umane:

  • Postul de referent este subordonat șefului birou;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 5.156 lei.
  • Indemnizatia de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studii medii finalizate;
  • Experiența într-un post/domeniu similar constituie un avantaj;
  • Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială): fără experiență;
  • Cunoştinţe de nivel mediu privind utilizarea calculatorului : MsOffice – Excel, Word, Acces;
  • Competențe de comunicare în relații publice, inclusiv conceperea documentelor oficiale (statistici, rapoarte);
  • Alte cerințe specifice:- capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres ;

    – spirit de inițiativă;

    – persoană responsabilă și organizată;

    – abilități de comunicare;

    – abilități de lucru în echipă.

  • Introducerea, actualizarea, informarea, arhivarea, raportarea și evidența zilelor de concediu de odihnă ale angajaților UVT, în conformitate cu legislația în vigoare;
  • Introducerea, actualizarea, informarea, arhivarea, raportarea și evidența zilelor și a certificatelor de concediu medical ale angajaților UVT, în conformitate cu legislația în vigoare; ține evidența și face toate demersurile în vederea recuperării sumelor de la CAST;
  • Introducerea, actualizarea, informarea, arhivarea, raportarea și evidența pontajelor, în conformitate cu legislația în vigoare;
  • Introducerea, actualizarea, informarea, arhivarea, raportarea și evidența reținerilor salariale: popriri, CAR, pensii private, cotizație sindicat etc.;
  • Calcularea și verificarea drepturilor salariale ale angajaților în conformitate cu pontajele și datele introduse, cu respectarea legislației în vigoare (brut/net/taxe);
  • Generarea, verificarea, transmiterea și arhivarea rapoartelor și situațiilor privind drepturile salariale și contribuțiilor la bugetul de stat ale angajaților UVT , în conformitate cu legislația în vigoare și nevoile UVT: state de plată, ordonanțări, borderouri, fluturași, fișiere de bancă, baze de date access;
  • Întocmește adeverințe salariale cu privire la drepturi salariale, rețineri, taxe, contribuții și/sau zile de concediu medical ale angajaților;
  • Întocmește, completează și transmite în termen situații statistice cu privire la datele aflate în aria sa de competență, fiind responsabil de informațiile furnizate;
  • Raportarea datelor statistice cu privire la drepturile salariale ale angajaților UVT;
  • Întocmeste și își actualizează proceduri cu privire la responsabilitățile pe care le are la nivelul departamentului și le supune aprobării conducerii UVT.