EȘTI AICI:
Anunț pentru organizarea programului de internship Administrare Cămine

Anunț pentru organizarea programului de internship Administrare Cămine

Data concursului: 13 august, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului:

Domeniul de implementare a programului

  • Serviciul Administrare și Gestiune Cămine
  • Funcția asimilata in domeniul de dezvoltare (debutant): referent;
  • Număr de interni: 2 interni

 

Perioada de desfășurare

  • 84 ore / lună, din data de 01.09.2024 până în data de 28.02.2025.
Detalii suplimentare
Nr.crt.   Termene (locul, data și ora)
1. Publicarea anunțului 05.08.2024
2. Perioada de înscriere 05.08.2024-09.08.2024
3. Selecția candidaților 12.08.2024
4. Interviul 13.08.2024
5. Afișarea rezultatelor 19.08.2024
6. Începerea activității internilor 01.09.2024

Procedura de selecție

  • Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • Curriculum Vitae și scrisoare de intenție transmise la adresele de e-mail ioan.ilea@e-uvt.ro și resurseumane@e-uvt.ro;
  • Susținere interviu pentru persoanele selectate în baza criteriilor menționate anterior.

Condiții contractuale

  • Programul de internship se desfăşoară în temeiul contractului de internship, cu respectarea activităţilor specifice stabilite în cadrul acestuia şi a regulamentelor interne aplicabile, sub directa coordonare a unui îndrumător.
  • Atribuţiile internului sunt prevăzute în fişa de internship, anexă la contractul de internship.
  • Durata timpului de muncă este de pana la 4 ore pe zi, respectiv de maximum 20 de ore pe săptămână şi se stabileşte prin contractul de internship.
  • Cuantumul indemnizaţiei pentru internship este 2.000 lei brut pentru un program de 4h. În cadrul programul de internship, internul poate participa la formele de pregătire desfăşurate în cadrul departamentului, după caz.
  • La finalizarea programului de internship se va efectua evaluarea activităţii internului conform prevederilor Legii 176/2018 și se va elibera acestuia certificat de internship.
  • Alte beneficii: mediu de lucru plăcut într-o echipă dinamică, posibilitatea de formare profesională și acumulare de experiență, posibilitatea de angajare.

Profilul studentului/Criterii de selecție:

  • Student la programe de licență sau master;
  • Cunoştinţe – calculator: Microsoft Office și Google Drive;
  • Limbi străine (necesitate şi grad de cunoaştere): engleza nivel conversațional.
  • Să întocmească referatele de necesitate pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparații aferente imobilului;
  • Să întocmescă documentația aferentă (mustrare, avertisment, excludere din cămin) pentru locatarii ce nu respectă obigațiile asumate prin Contractul de închiriere;
  • Să întocmească propuneri de plan de achiziții pentru produse, servicii, lucrări necesare desfășurării activităților;
  • Învață să folosească sistemul informatic UMS, pentru generarea unor documente de tip raport, documente ce folosesc la evidența studenților din cămin, la urmărirea încasării taxelor de cămin, statistici etc.
  • Învață să actualizeze baza de date UMS privind schimbări în evidența studenților, evidența taxelor de cămin, subvenții acordate, reduceri de taxe.