EȘTI AICI:
Anunț pentru organizarea programului de internship Comunicare și Branding

Anunț pentru organizarea programului de internship Comunicare și Branding

Data concursului: 11 octombrie, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului:

Domeniul de implementare a programului

  • Direcția: Comunicare, Imagine și Marketing Instituțional;
  • Biroul: Serviciul Comunicare și Branding;
  • Număr de interni: 1 intern

 

Perioada de desfășurare

  • 84 ore / lună, din data de 21.10.2024 până în data de 20.04.2025.
Detalii suplimentare
Nr.crt.   Termene (locul, data și ora)
1. Publicarea anunțului 02.10.2024
2. Perioada de înscriere 02 – 07.10.2024
3. Selecția candidaților 10.10.2024
4. Interviul 11.10.2024
5. Afișarea rezultatelor 14.10.2024
6. Începerea activității internilor 21.10.2024

Procedura de selecție

  • Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • Curriculum Vitae și scrisoare de intenție transmise la adresele de e-mail dci@e-uvt.ro și resurseumane@e-uvt.ro;
  • Susținere interviu pentru persoanele selectate în baza criteriilor menționate anterior.

Condiții contractuale

  • Programul de internship se desfăşoară în temeiul contractului de internship, cu respectarea activităţilor specifice stabilite în cadrul acestuia şi a regulamentelor interne aplicabile, sub directa coordonare a unui îndrumător.
  • Atribuţiile internului sunt prevăzute în fişa de internship, anexă la contractul de internship.
  • Durata timpului de muncă este de până la 4 ore pe zi, respectiv de maximum 20 de ore pe săptămână şi se stabileşte prin contractul de internship.
  • Cuantumul indemnizaţiei pentru internship este 2.000 lei brut pentru un program de 4h. În cadrul programul de internship, internul poate participa la formele de pregătire desfăşurate în cadrul departamentului, după caz.
  • La finalizarea programului de internship se va efectua evaluarea activităţii internului conform prevederilor Legii 176/2018 și se va elibera acestuia certificat de internship.
  • Alte beneficii: mediu de lucru plăcut într-o echipă dinamică, posibilitatea de formare profesională și acumulare de experiență, posibilitatea de angajare.

Profilul studentului/Criterii de selecție:

  • Student la programe de licență sau master;
  • Iniţiativă în găsirea celor mai eficiente mijloace de realizare a obiectivelor;
  • Abilităţi de comunicare;
  • Capacitatea de analiză şi sinteză;
  • Aptitudinea de a desfăşura activităţi complexe.
  • Realizarea materialelor grafice conform manualului de indentitate al UVT;
  • Comunicarea facilă cu colaboratorii din direcție (designer, copywriter, referent social media, etc.) în vederea realizării materialelor sau a campaniilor publicitare;
  • Urmărește exemple de bună practică în ceea ce privește domeniul său de activitate și propune potențiale căi de dezvoltare;
  • Respectă deadlineurile și angajamentele pe care și le ia.