EȘTI AICI:
Anunț pentru organizarea programului de internship FMT

Anunț pentru organizarea programului de internship FMT

Data concursului: 9 februarie, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului:

Domeniul de implementare a programului

  • Departamentul: Muzică-Actorie;
  • Funcția asimilata în domeniul de dezvoltare (debutant): referent;
  • Număr de interni: 1.

 

Perioada de desfășurare

  • Intern 1 – 84 ore / lună, din data de 15.02.2024 până în data de 14.08.2024.
Detalii suplimentare
Nr.crt.   Termene (locul, data și ora)
1. Publicarea anunțului 05.02.2024
2. Perioada de înscriere 05-07.02.2024
3. Selecția candidaților 08.02.2024
4. Interviul 09.02.2024
5. Afișarea rezultatelor 12.02.2024
6. Începerea activității internilor 15.02.2024

Procedura de selecție

  • Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • Curriculum Vitae și scrisoare de intenție transmise la adresele de e-mail dana.turcan@e-uvt.ro și resurseumane@e-uvt.ro;
  • Susținere interviu pentru persoanele selectate în baza criteriilor menționate anterior.

Condiții contractuale

  • Programul de internship se desfăşoară în temeiul contractului de internship, cu respectarea activităţilor specifice stabilite în cadrul acestuia şi a regulamentelor interne aplicabile, sub directa coordonare a unui îndrumător.
  • Atribuţiile internului sunt prevăzute în fişa de internship, anexă la contractul de internship.
  • Durata timpului de muncă este de pana la 4 ore pe zi, respectiv de maximum 20 de ore pe săptămână şi se stabileşte prin contractul de internship.
  • Cuantumul indemnizaţiei pentru internship este de 1.782 lei/ lună/ intern.
  • În cadrul programul de internship, internul poate participa la formele de pregătire desfăşurate în cadrul departamentului, după caz.
  • La finalizarea programului de internship se va efectua evaluarea activităţii internului conform prevederilor Legii 176/2018 și se va elibera acestuia certificat de internship.
  • Alte beneficii: mediu de lucru plăcut într-o echipă dinamică, posibilitatea de formare profesională și acumulare de experiența, posibilitatea de angajare.

Profilul studentului/Criterii de selecție:

  • Studii superioare în curs de realizare, minim anul 2 de licență;
  • Experiență în domeniul Muzică sau Teatru;
  • Operare PC (Ms Office);
  • Limba engleză nivel avansat scris/vorbit.
  • Asigurarea recuzitei, ţinând seama ca aceasta să se integreze fn ansamblul general al decorului;
  • Gestionarea recuzitei și mobilierului scenic;
  • Împachetarea recuzitelor și mobilierului în vederea plecării în turnee, participarea la toate spectacolele în deplasare;
  • Asistarea Administratorului la executarea inventarelor anuale de gestiune;
  • Întreţinerea în perfectă curăţenie a depozitului recuzitelor;
  • Respectarea normelor de protecţia muncii și P.S.I.;
  • Respecte normele de la Inspectoratul de Sănătate Publică, dezinfectarea obiectelor date spre folosinţă atât la repetiţii cất şi la spectacole;
  • Aprovizionarea cu recuzită;
  • Îndeplineşete orice alte sarcini în domeniul postului date de îndrumător;
  • Ia parte la încărcarea decorului, îngrijindu-se și verificând personal să se încarce întreaga recuzită;
  • Execută mici reparaţii necesare decorurilor şi recuzitei;
  • Inscriptionează numerele de inventar pe obiectele ce compun spectacolului în momentul preluării de la magazia Facultăţii;
  • Răspunde de starea, întreţinerea și existenta recuzitei fiecărui spectacol;
  • Răspunde de lipsurile și deteriorările produse din neglijenţă și întreține recuzita în stare permanentă de fiuncționare;
  • Răspunde de îndeplinirea întocmai şi la timp de realizarea sarcinilor prevăzute în fișa postului, precum a atribuţiilor date prin decizii interne, regulament de organizare şi funcţionare, regulament intern;
  • Răspunde de încadrarea în termenele stabilite pentru montarea/ demontarea spectacolelor.
  • Îndeplinește orice sarcini, în domeniul postului, date de conducerea Facultăţii.