Profilul studentului/Criterii de selecție:
- Student în anul II – III de licență sau în orice an de studiu la nivel de masterat, în cadrul unei facultăți relevante domeniilor de activitate ale UVT;
- Limbi străine: Minim limba engleză, cunoașterea altor limbi străine reprezintă un avantaj;
- Abilități de comunicare: Capacitate de a redacta și prezenta informații într-un mod clar și atractiv;
- Competențe IT: Experiență în utilizarea pachetului Microsoft Office, platformelor sociale (Facebook, Instagram), și instrumente de editare grafică (Adobe Photoshop, Canva, etc.);
- Creativitate și inițiativă: Implicare activă în propunerea de soluții pentru îmbunătățirea conținutului și strategiei de promovare;
- Capacitate de lucru în echipă și individual: Adaptabilitate la diverse sarcini și colaborarea eficientă cu echipele din UVT.
Intern 1 – Promovarea ofertei educaționale UVT:
-
- Participare activă la evenimente organizate de ISJ și alte instituții de învățământ în mediile online și offline;
- Colaborare cu facultățile UVT pentru crearea de materiale de prezentare și promovare;
- Întocmire rapoarte și statistici legate de evenimentele de promovare și impactul acestora.
Intern 2,3 – Creare de conținut digital:
- Dezvoltarea și gestionarea conținutului pentru rețelele sociale UVT (Facebook, Instagram, LinkedIn etc.);
- Crearea de videoclipuri promoționale și informative pentru site-ul UVT și platformele online;
- Implementarea strategiilor de creștere a vizibilității online a UVT prin campanii digitale.