EȘTI AICI:
Anunț pentru organizarea programului de Internship Administrare Cămine

Anunț pentru organizarea programului de Internship Administrare Cămine

Data concursului: 23 ianuarie, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului:

Domeniul de implementare a programului

  • Serviciul Social
  • Funcția asimilata in domeniul de dezvoltare (debutant): referent;
  • Număr de interni: 2

 

Perioada de desfășurare

  • 6 luni începând cu data de 05.02.2024.
Detalii suplimentare

Calendarul de desfășurare a programului de internship

Nr.crt. Termene (locul, data și ora)
1. Publicarea anunțului 17.01.2024
2. Perioada de înscriere 17.01.2024-19.01.2024, ora 16:00
3. Selecția candidaților 22.01.2024
4. Interviul 23.01.2024
5. Afișarea rezultatelor 26.01.2024
6. Începerea activității internilor 05.02.2024

Procedura de selecție

  • Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • Curriculum Vitae și scrisoare de intenție transmise la adresele de e-mail support.social@e-uvt.ro și resurseumane@e-uvt.ro;
  • Susținere interviu pentru persoanele selectate în baza criteriilor menționate.

Condiții contractuale

  • Programul de internship se desfăşoară în temeiul contractului de internship, cu respectarea activităţilor specifice stabilite în cadrul acestuia şi a regulamentelor interne aplicabile, sub directa coordonare a unui îndrumător.
  • Atribuţiile internului sunt prevăzute în fişa de internship, anexă la contractul de internship.
  • Durata timpului de muncă este de pana la 4 ore pe zi, respectiv de maximum 20 de ore pe săptămână şi se stabileşte prin contractul de internship.
  • Cuantumul indemnizaţiei pentru internship este de 1.782 lei/ lună/ intern.
  • În cadrul programul de internship, internul poate participa la formele de pregătire desfăşurate în cadrul departamentului, după caz.
  • La finalizarea programului de internship se va efectua evaluarea activităţii internului conform prevederilor Legii 176/2018 și se va elibera acestuia certificat de internship.
  • Alte beneficii: mediu de lucru plăcut într-o echipă dinamică, posibilitatea de formare profesională și acumulare de experiența, posibilitatea de angajare.

Profilul studentului/Criterii de selecție:

  • Student la programe de licență sau master;
  • Cunoştinţe – calculator: Microsoft Office și Google Drive;
  • Limbi străine (necesitate şi grad de cunoaştere): engleza nivel conversațional.

Responsabilități generale ale internilor

  • Să întocmească referatele de necesitate pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparații aferente imobilului;
  • Să întocmescă documentația aferentă (mustrare, avertisment, excludere din cămin) pentru locatarii ce nu respectă obigațiile asumate prin Contractul de închiriere;
  • Să întocmească propuneri de plan de achiziții pentru produse, servicii, lucrări necesare desfășurării activităților;
  • Învață să folosească sistemul informatic UMS, pentru generarea unor documente de tip raport, documente ce folosesc la evidența studenților din cămin, la urmărirea încasării taxelor de cămin, statistici etc.
  • Învață să actualizeze baza de date UMS privind schimbări în evidența studenților, evidența taxelor de cămin, subvenții acordate, reduceri de taxe.