EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea a două posturi de referent de specialitate

Anunţ privind ocuparea a două posturi de referent de specialitate

Data concursului: 28 mai, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

1. Comisia de concurs:

  • Conf. univ. dr. Madalin Bunoiu – Președinte;
  • Conf. univ. dr. Daniel Luches – Membru 1;
  • Dr. Alexandra Petcu – Membru 2;
  • Diana David- Secretar comisie

2. Comisia de contestaţie:

  • Prof. univ. dr. Cosmin Enache – Președinte;
  • Prof. univ. dr. Alin Sava – Membru 1;
  • Lect. univ. dr. Alexandru Popa – Membru 2;
  • Diana David – Secretar comisie.

3. Membru supleant comisie concurs:

  • Conf. univ dr. Florin Fortis;
  • Prof. univ. dr. Dana Petcu;

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Dicso Vanessa, Departament Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în  3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. Proba practică – 10:00;
  3. interviu (probă de inteligență) – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Microsoft Office;

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 20.05.2024, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare,
    pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune
    contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  8. curriculum vitae;
  9. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

–    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de referent de specialitate, din cadrul Departamentului/Serviciului Cercetare științifică și creație universitară:

  • Postul de referent de specialitate este subordonat Directorului Departament;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 5.537 lei.
  • Indemnizația de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul);

 

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experienţă pe funcție similară 2 ani;
  • Cunoştinţe de operare/programare pe calculator: MS Office nivel avansat;
  • Limbi străine (necesitate şi grad de cunoaştere): –
  • Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
  • Iniţiativă în găsirea celor mai eficiente mijloace de realizare a obiectivelor;
  • Foarte bune abilităţi de comunicare: scrisă şi orală;
  • Capacitatea de a lucra în echipă;
  • Bună capacitate de sinteză și gândire analitică;
  • Orientarea spre realizarea obiectivelor specifice;
  • Asumarea responsabilităţii;
  • Aptitudinea de a desfăşura activităţi complexe;
  • Promptitudine şi eficienţă în derularea activităților;
  • Păstrarea confidenţialităţii;
  • Corectitudine şi fidelitate.
  • Realizează comunicarea cu partenerii de cercetare-dezvoltare regionali și locali (universități, institute de cercetare, alte entități de cercetare și dezvoltare);
  • Coordonează: organizarea evenimentelor de tip sesiune de informare (info-day, proposer’s day), corelate cu acțiunile similare ale Comisiei Europene;
  • Colaborează cu personal propriu, pentru organizarea celorlalte evenimente ale centrului suport;
  • Contribuie la colectarea și analiza informațiilor colectate referitoare la entitățile sprijinite în cadrul proiectului;
  • Participă din partea centrului suport în acțiuni specifice organizate de Comisia Europeană;
  • Alte atribuții stabilite de managerul de proiect, necesare pentru implementarea corespunzătoare a proiectului, în conformitate cu prevederile contractului de finanțare și anexele la acesta;
  • Atribuțiile și responsabilitățile prevăzute în fișa postului se vor împărți în funcție de necesități (pe categorii de programe, de parteneri etc.) între personal suport 1 și personal propriu, evitând suprapunerea sarcinilor.
  • Răspunde de însușirea și respectarea procedurilor interne legate de utilizarea în condiții optime a aparaturii de către întreg personalul din subordine;
  • Nerealizarea corectă a sarcinilor şi atribuţiilor stabilite şi nerespectarea limitelor de competenţă, conform sarcinilor descrise și/sau deciziilor superiorilor, atrage răspunderea disciplinară, materială, civilă sau penală, după caz.
  • Constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepţia concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • Respectă Normele de Tehnica Sănătății si Securităţii Muncii şi P.S.I., și se asigură că și angajații din echipa de proiect respectă aceste prevederi;
  • Se asigură de instruirea periodică a personalului din subordine în ceea ce privește respectarea normelor privind protecția în domeniul sănătății și securității în muncă;
  • Răspunde de confidenţialitatea datelor cu caracter personal pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii sau de drept intern, aplicabile.