EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de referent

Anunţ privind ocuparea unui post de referent

Data concursului: 12 iunie, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

1. Comisia de concurs:

  • Cioapo Alexandra – Președinte;
  • Remus Daescu – Membru 1;
  • Daniela Has- Membru 2;
  • Diana David- Secretar comisie

2. Comisia de contestaţie:

  • Flavia Barna – Președinte;
  • Ramona Puiu – Membru 1;
  • Horea Bacanu – Membru 2;
  • Diana David – Secretar comisie.

3. Membru supleant comisie concurs:

  • Anca Munteanu;
  • Anca Mircu;

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Dicso Vanessa, Departament Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în  3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. Proba practică – 10:00;
  3. interviu (probă de inteligență) – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

– Carta Universității de Vest din Timișoara;
– Regulamentul de ordine interioară al Universității de Vest din Timișoara;
– Manualul de Identitate al Universității de Vest din Timișoara ;
– „În spatele camerei. Cei mai mari fotojurnaliști ai vremurilor noastre” – Laura Magni, Ed. DPH
– „Manual de fotografie digitală” – Michael Freeman, Ed. Litera, 2011

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 04.06.2024, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare,
    pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune
    contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  8. curriculum vitae;
  9. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

–    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de referent, din cadrul Departamentului/Serviciului Comunicare, Imagine și Marketing Institutional:

  • Postul de referent este subordonat Directorului Departament;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 5.156 lei.
  • Indemnizația de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul);

 

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • ⁠ ⁠⁠Cunoştinţe operare calculator: Microsoft Office;
  • ⁠Cunoștințe operare programe de specialitate, minimum 2 ani de experiență: – Adobe Creative Suite (Adobe Audition, Adobe After Effects, Adobe Premiere). BlackMagic, DaVinci Resolve, Studio One, Qbase, Logic Pro
  • ⁠Experiență anterioară demonstrată în domeniul producției materialelor video de promovare (portofoliu)

  • Cunoașterea programelor de editare video și grafică;
  • ⁠Cunoașterea formatelor de export pentru zona TV și digitală;
  • ⁠Cunoașterea tendințelor actuale în materie de conținut video;
  • ⁠ ⁠Montează știri, emisiuni, conținut de social media și alte producții ce vor fi difuzate pe platformele UVT Media Hub;
  • ⁠Contribuie la realizarea producțiilor de tip video pentru canalele de social media UVT (TikTok, Instagram reels, etc);
  • ⁠Asigură calitatea semnalului audio-video pentru materialele editate și informează coordonatorul direct în cazul neconcordanțelor, defecțiunilor sau atunci când materialul brutare calitatea necorespunzătoare a imaginii și/sau sunetului;
  • ⁠Editează generice, titrează materiale video, caută soluții pentru asigurarea calității artistice a montajului;
  • ⁠ ⁠Realizează transpuneri între diferite formate video;
  • ⁠ ⁠Verifică materialele exportate;
  • ⁠ ⁠Propune și realizează soluții grafice care sa aducă plus valoare materialelor UVT Media Hub;
  • ⁠ ⁠Colaborează cu realizatorii, reporterii, crainicul și cameramanii echipei UVT Media Hub;
  • ⁠ ⁠Arhivează conținutul audio-video difuzat, în conformitate cu normativele în vigoare;
  • ⁠ ⁠Răspunde de punerea în practică a deciziilor luate de Conducerea Universității.