EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de consilier juridic

Anunţ privind ocuparea unui post de consilier juridic

Data concursului: 14 iunie, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

1. Comisia de concurs:

  • Lect. univ. dr. Popa Alexandru – Președinte;
  • Topai Nadia – Membru 1;
  • Aldea Bogdan – Membru 2;
  • David Diana – Secretar comisie

2. Comisia de contestaţie:

  • Prof. univ. dr. Enache Cosmin – Președinte;
  • Has Daniela – Membru 1;
  • Petcu Vlad – Membru 2;
  • David Diana – Secretar comisie.

3. Membru supleant comisie concurs:

  • Spiridon Cosmin;
  • Brihan Monica;

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Dicso Vanessa, Departament Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în  4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă – ora 10:00;
  3. proba practică – 13:00;
  4. interviu (probă de inteligență) – ora 15:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Legea învățământului superior nr. 199/2023
  • Codul Civil și Codul de procedură civilă
  • Legea nr. 554/2004, a contenciosului administrativ
  • Codul muncii
  • Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 06.06.2024, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare,
    pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune
    contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  8. curriculum vitae;
  9. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

–    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de consilier juridic, din cadrul Departamentului/Serviciului Biroul Juridic:

  • Postul de consilier juridic este subordonat: șefului birou;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 5.537 lei;
  • Indemnizatia de hrană este de 347 lei;
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studi: superioare finalizate – Licență în drept;
  • Experiență: minim 1 an;
  • Candidatul/candidata sa fie membru al Colegiului Consilierilor Juridici (Timiș sau alte județe);
  • Abilități:
  • atenție la detalii;
  • abilități de a lucra atât în echipă, cât și individual;
  • abilități de comunicare, de redactare coerentă a actelor de procedură, cunoștințe solide de limba română/gramatică;
  • cunoștințe avansate de Microsoft Office.
  • Redactează acte juridice, atestă identitatea părţilor, a consimţământului, a conţinutului şi a datei actelor încheiate, care privesc U.V.T.;
  • Întocmeşte răspunsuri din punct de vedere juridic la adresele şi sesizările înregistrate la sediul instituţiei;
  • Verifică legalitatea actelor cu caracter juridic şi administrativ primite spre avizare;
  • Verifică dosarele de achiziţie publică, urmărind concordanţa dintre documentele solicitate în documentaţia de atribuire şi cele prezentate;
  • Rezolvă în termen legal corespondenţa repartizată;
  • Asigură soluţionarea legală a scrisorilor şi a sesizărilor adresate direct compartimentului, precum şi a celor adresate altor compartimente, în măsura în care este necesar punctul de vedere juridic;
  • Urmăreşte şi pune în aplicare: legislaţia nou apărută în domeniul învățământului superior, hotărârile Consiliului de Administrație şi Hotărârile Senatului U.V.T.;
  • Pregătește și răspunde de predarea la arhivă a documentelor;
  • Elaborarea documentelor necesare în instanță;
  • Completarea registrelor specifice Biroului juridic;
  • Întocmirea documentelor necesare obținerii de avize și autorizații.