EȘTI AICI:
Anunț pentru organizarea programului de Internship Administrare Cămine

Anunț pentru organizarea programului de Internship Administrare Cămine

Data concursului: 23 ianuarie, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului:

Domeniul de implementare a programului

  • Serviciul Social
  • Funcția asimilata in domeniul de dezvoltare (debutant): referent;
  • Număr de interni: 2

 

Perioada de desfășurare

  • 6 luni începând cu data de 05.02.2024.
Detalii suplimentare

Calendarul de desfășurare a programului de internship

Nr.crt. Termene (locul, data și ora)
1. Publicarea anunțului 17.01.2024
2. Perioada de înscriere 17.01.2024-19.01.2024, ora 16:00
3. Selecția candidaților 22.01.2024
4. Interviul 23.01.2024
5. Afișarea rezultatelor 26.01.2024
6. Începerea activității internilor 05.02.2024

Procedura de selecție

  • Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • Curriculum Vitae și scrisoare de intenție transmise la adresele de e-mail support.social@e-uvt.ro și resurseumane@e-uvt.ro;
  • Susținere interviu pentru persoanele selectate în baza criteriilor menționate.

Condiții contractuale

  • Programul de internship se desfăşoară în temeiul contractului de internship, cu respectarea activităţilor specifice stabilite în cadrul acestuia şi a regulamentelor interne aplicabile, sub directa coordonare a unui îndrumător.
  • Atribuţiile internului sunt prevăzute în fişa de internship, anexă la contractul de internship.
  • Durata timpului de muncă este de pana la 4 ore pe zi, respectiv de maximum 20 de ore pe săptămână şi se stabileşte prin contractul de internship.
  • Cuantumul indemnizaţiei pentru internship este de 1.782 lei/ lună/ intern.
  • În cadrul programul de internship, internul poate participa la formele de pregătire desfăşurate în cadrul departamentului, după caz.
  • La finalizarea programului de internship se va efectua evaluarea activităţii internului conform prevederilor Legii 176/2018 și se va elibera acestuia certificat de internship.
  • Alte beneficii: mediu de lucru plăcut într-o echipă dinamică, posibilitatea de formare profesională și acumulare de experiența, posibilitatea de angajare.

Profilul studentului/Criterii de selecție:

  • Student la programe de licență sau master;
  • Cunoştinţe - calculator: Microsoft Office și Google Drive;
  • Limbi străine (necesitate şi grad de cunoaştere): engleza nivel conversațional.

Responsabilități generale ale internilor

  • Să întocmească referatele de necesitate pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparații aferente imobilului;
  • Să întocmescă documentația aferentă (mustrare, avertisment, excludere din cămin) pentru locatarii ce nu respectă obigațiile asumate prin Contractul de închiriere;
  • Să întocmească propuneri de plan de achiziții pentru produse, servicii, lucrări necesare desfășurării activităților;
  • Învață să folosească sistemul informatic UMS, pentru generarea unor documente de tip raport, documente ce folosesc la evidența studenților din cămin, la urmărirea încasării taxelor de cămin, statistici etc.
  • Învață să actualizeze baza de date UMS privind schimbări în evidența studenților, evidența taxelor de cămin, subvenții acordate, reduceri de taxe.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.