EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea a două posturi de administrator financiar

Anunţ privind ocuparea a două posturi de administrator financiar

Data concursului: 2 noiembrie, 2023
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

1. Comisia de concurs:

  • Spiridon Cosmin Alexandru – Președinte;
  • Craculeac Codruta – Membru 1;
  • Sipos Dorina – Membru 2;
  • David Diana – Secretar comisie

2. Comisia de contestaţie:

  • Petcu Vlad– Președinte;
  • Barbulescu Adriana – Membru 1;
  • Buterez Adriana – Membru 2;
  • David Diana – Secretar comisie.

3. Membru supleant comisie concurs:

  • Vuia Angelica
  • Cionca Florina

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Dicso Vanessa, Departament Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în  3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2.  proba scrisă– ora 10:00;
  3.  interviu – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • HG 518/1995 actualizată;
  • HG 714/2018 actualizată;
  • Decret 209/1976 și Normele de aplicare - Regulamentul operațiunilor de casa;
  • Legea contabilitatii, legea nr. 82/1991, republicata 2008- cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice. Planul de conturi pentru instituţiile publice, cu completarile si modificarile ulterioare;
  • Legea finanțelor publice nr. 500/2002, actualizata;
  • Ordin nr 2634/2015 privind documentele financiar contabile;
  • Ordin nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice , precum şi organizarea evidenţei şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
  • Ordinul nr. 2021/2013 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005 - cu modificările și completările ulterioare.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 25.10.2023, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;.
  8. curriculum vitae;
  9. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de administrator financiar, în cadrul Departamentului/ Serviciului Economico-Financiar:

  • Postul de administrator financiar este subordonat Șefului Birou;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut de încadrare a postului este de 5.250 lei.
  • Indemnizatia de hrana: 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Experienţă: -
  • Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): operare pe calculator MS Office: nivel avansat, SAP.
  • Limbi străine (necesitate şi grad de cunoaştere):-
  • Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:           - Iniţiativă în găsirea celor mai eficiente mijloace de realizare a obiectivelor;- Abilităţi de comunicare;- Capacitatea de a lucra în echipă;

    - Capacitatea de analiză şi sinteză;

    - Asumarea responsabilităţii;

    - Aptitudinea de a desfăşura activităţi complexe;

    - Promptitudine şi eficienţă în efectuarea lucrărilor;

    - Păstrarea confidenţialităţii;

    - Corectitudine şi fidelitate;

    - Abilităţi de comunicare: scrisă şi orală;

    - Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;

    • La nevoie este necesar lucrul în program prelungit.
  • să răspundă de ținerea evidenței contabile sintetice și analitice a activității universității în conformitate cu documentele economico-financiare prelucrate;
  • să înregistreze și să țină evidența contabilă în programele informatice ale universității;
  • să introducă, să verifice şi să ţină evidenţa documentelor introduse în aplicaţia FOREXEBUG;
  • să verifice documentele justificative și legalitatea actelor ce stau la baza înregistrărilor contabile;
  • să răspundă de realizarea înregistrărilor contabile pentru operațiunile economico-financiare în conformitate cu actele justificative, cronologic și sistematic;
  • răspunde de ținerea evidenței financiare a activității universității în conformitate cu documentele economico-financiare prelucrate;
  • răspunde de centralizarea burselor;
  • răspunde de transmiterea fișierelor cu salarii și burse către instituțiile bancare;
  • înregistrează și ține evidența financiară în programele informatice ale universității;
  • verifică documentele justificative și legalitatea actelor ce stau la baza înregistrărilor economico-financiare;
  • răspunde de realizarea înregistrărilor financiare pentru operațiunile economico-financiare în conformitate cu actele justificative , cronologic și sistematic;
  • verifică, întocmește și semnează documentele justificative reprezentate de: propunere de angajare a unei cheltuieli, angajament bugetar și ordonanțare de plată;
  • oferă informații relevante pentru a soluționa cererile clienților privind plata și încasarea taxelor;
  • răspunde de evidența plăților efectuate pentru operațiunile desfășurate în cadrul universității;
  • identifică activitățile cu risc ridicat de producere și le raportează superiorului ierarhic;
  • răspunde cu promtitudine la cerințele tuturor organelor de control și răspunde de îndeplinirea sarcinilor corective rezultate din procesele verbale de control ce revin biroului financiar;
  • răspunde pentru verificarea și calculul cheltuielilor aferente deplasărilor;
  • răspunde de tehnoredactarea și întocmirea: ordinelor de plată, dispozițiilor de plată/încasare, avansurilor și deconturilor de deplasare, centralizatorului deconturilor de deplasare și a facturilor;
  • răspunde de calculul penalizărilor de întârziere pentru obligațiile de plată;
  • răspunde pentru verificarea legalității semnăturilor de pe documentele de plată efectuate în cadru UVT;
  • răspunde de obținerea de certificate și atestate fiscale;
  • răspunde pentru ridicarea/depunerea numerarului în bancile comerciale și trezorerie;
  • răspunde pentru corectitudinea și efectuarea operațiunilor de încasări și plăți efectuate în cadrul casieriei;
  • se supune controlului efectuat de conducere sau alt organ în prezența șefului de serviciu;
  • răspunde pentru întocmirea monetarului zilnic și predarea sumelor încasate la casieria centrală a universității;
  • are obligația de a păstra în casierie numai bani numărați și verificați din încasările realizate;
  • răspunde pentru efectuarea închiderii operațiunilor de casă la finalul anului financiar;
  • răspunde de întocmirea și depunerea zilnic a registrelor de casă la departamentul economico-financiar;
  • răspunde pentru întocmirea foilor de vărsământ și a CEC-urilor cu respectarea plafonului de casă;
  • răspunde pentru depunerea și ridicarea documentelor economico-financiare la trezorerie și bănci comerciale;
  • răspunde de păstrarea și utilizarea corespunzătoare a aparaturii date în folosință la locul de muncă, conform normelor tehnice;
  • asigură sprijin o dată la trei luni pentru întocmirea bilanțului contabil și a anexelor acestuia;
  • se preocupă activ de însușirea permanentă a cerințelor legislative legale și de reglementare economico-financiare în vigoare;
  • realizează și întocmește rapoarte cu informații relevante rezultate în urma prelucrării datelor economico-financiare;
  • conlucrează activ cu colegii din departament sau din cadrul departamentelor colaboratoare pentru ducerea la îndeplinire în bune condiții a sarcinilor de serviciu;
  • participă ca membru în comisiile de inventariere a patrimoniului instituției;
  • răspunde pentru arhivarea documentelor întocmite, pentru numerotarea dosarelor, pentru înregistrarea și predarea lor la arhivă, în condițiile prevăzute de legislația în vigoare;
  • se obligă să respecte secretul de serviciu;
  • Asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
  • constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • constituie obligație de serviciu și alte sarcini date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.