EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de administrator imobil grădiniță

Anunţ privind ocuparea unui post de administrator imobil grădiniță

Data concursului: 29 octombrie, 2025
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Direcția Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Direcția Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. Proba scrisă– ora 10:00;
  3. Interviu – 13:00.

Bibliografia concursului:

  • Carta Universității de Vest din Timișoara;
  • Legea nr. 198/2023 învățământului preuniversitar;;
  • Codul de etică și deontologie universitară a UVT;
  • Legea 319/2006 – privind securitatea și sănătatea în muncă;
  • Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor;
  • Ordinul Ministerului Finanțelor Publice nr. 2861/2009 – Normele privind organizarea și efectuarea inventarierii;
  • Legea nr. 272/2004(**republicată**) privind protecția și promovarea drepturilor copilului.
  • Ordinul nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igienă din unităţile pentru ocrotirea, educarea, instruirea, odihna şi recreerea copiilor şi tinerilor.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 21.10.2025, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Direcției Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere formularul de înscriere (Anexa 1);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitatecopia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii după documente care atestă schimbarea numelui – certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;.
  9. curriculum vitae, model comun european;
  10. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

–    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. b), c), d), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de administrator imobil grădiniță, în cadrul Direcției/Serviciului Administrare și Gestiune Cămine:

  • Postul de administrator imobil grădiniță este subordonat șef serviciu;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut de încadrare a postului este de 5.607 lei;
  • Indemnizatia de hrana: 347 lei;
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studii de licență finalizate;
  • Vechimea specifică postului (Experiență într-un post similar): fără experiență;
  • Experiența într-un domeniu similar constituie un avantaj;
  • Cunoştinţe – calculator: Microsoft Office și Google Drive;
  • Limbi străine (necesitate şi grad de cunoaştere): engleza nivel conversațional;

– Iniţiativă în găsirea celor mai eficiente mijloace de realizare a obiectivelor
– Abilităţi de comunicare
– Capacitatea de a lucra în echipă
– Capacitatea de analiză şi sinteză
– Asumarea responsabilităţii
– Aptitudinea de a desfăşura activităţi complexe
– Promptitudine şi eficienţă în efectuarea lucrărilor
– Păstrarea confidenţialităţii
– Corectitudine şi fidelitate
– Abilităţi de comunicare: scrisă şi orală
– Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.
– Disponibilitate pentru lucrul în program prelungit, în anumite condiții.

  • Monitorizează zilnic starea imobilului, sălilor, grupurilor sanitare, bucătăriei/office-ului de servire și curții (locuri de joacă), ține jurnalul de tură/inspecție;
  • Gestionează utilitățile (electricitate, apă, gaz, termice, climatizare/ventilație), verifică contoare/consumuri, urmărește facturile și notifică anomalii sau depășiri de buget.
  • Planifică și urmărește reviziile/ISCIR (cazane, centrale, instalații de gaz), verificările PRAM, HVAC, lifturi/ platforme (dacă există), jocuri/echipamente de joacă.
  • Calibrează un plan anual de mentenanță (checklist lunar/săptămânal/ zilnic) și îl execută/ coordonează cu furnizori autorizați; ține registrul intervențiilor și al garanțiilor;
  • Intervine prompt pentru remedierea defecțiunilor (instalații electrice/sanitare, tâmplărie, finisaje, securizare acces), asigurând condiții sigure pentru copii și personal;
  • Asigură aplicarea normelor sanitare de igienă specifice unităților pentru copii (fluxuri curate, dezinfectanți avizați, vestiare, circuit lenjerie/ deșeuri), împreună cu îngrijitoarele;
  • Verifică spațiile de depozitare/servire masă, temperaturi, frigidere, trasabilitatea și documentele de conformitate ale furnizorilor; ține evidența protocoalelor de curățare/ dezinfectare.
  • Coordonează deratizare/dezinsecție conform planului aprobat. Normativ: OMS 1456/2020 cu modificările din 2024 privind igiena în unități pentru copii și tineri.
  • Răspunde de funcționarea în condiții optime a instalațiilor electrice, sanitare, termice, și internet, aparatura electronică și electrocasnică verificând zilnic registrul de sesizări al grădiniței;
  • Intervine telefonic, adresă scrisă, e-mail la dispeceratele furnizorilor de utilități și servicii ori de câte ori sesizează întreruperi sau funcționarea anormală a instalațiilor electrice, sanitare, de gaze naturale, apă, căldură, canal, internet, aparatură electronică și electrocasnică;
  • Supraveghează sistemele de control acces, CCTV (dacă sunt), programul personalului de pază/ recepție; verifică zilnic funcționarea interfoanelor/ yale electromagnetice.
  • Menține perimetrele și echipamentele de joacă în stare sigură; scoate din uz elementele neconforme până la remediere.
  • Ține dosarul tehnic al clădirii, manualele de utilizare, certificatele și rapoartele de verificare/ calibrare/ analiză (apă, aer, suprafețe – acolo unde se aplică), contractele de service.
  • Pregătește documentele operaționale la controale (DSP, ISU, ITM etc.) și contribuie la procesele de evaluare a calității în preuniversitar (ARACIP – calitate, infrastructură).
  • Întocmește lunar machete statistice din care rezultă cantitativ și valoric costurile de funcționare ale grădiniței: energie electrică, apă rece, apă caldă, gaze naturale, deșeuri menajere, salarii, și alte servicii;
  • Întocmește referatele de necesitate pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparații aferente grădiniței;
  • Răspunde prin semnătură de exactitatea și realitatea materialelor decontate prin Referatul de necesitate, pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparații solicitate;
  • Răspunde prin semnătură, de exactitatea și realitatea înscrisurilor din Bonurile de consum și Bonurile de transfer emise de gestionarul magaziei centrale;
  • Sesizează superiorul ierarhic de problemele pe care nu le poate rezolva, prin adresă scrisă, e-mail sau telefonic;
  • Răspunde de completarea la zi a Cărții de imobil;
  • Întocmește Propuneri de plan de achiziții pentru produse, servicii, lucrări necesare desfășurării activităților;
  • Este membru în Comisia de recepție a lucrărilor de reparații curente, capitale, modernizări, reabilitări;
  • Efectuează Inventarierea bunurilor materiale, la termenele și în condițiile prevăzute de lege, împreună cu comisia de inventariere-în calitate de gestionar sau membru al comisiei;
  • Face propuneri pentru casarea mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar din gestiunea căminului, conform actelor normative în vigoare;
  • Asigură colectarea selectivă a deșeurilor, managementul uleiurilor/ deșeurilor alimentare (dacă se aplică), contractele cu operatorii autorizați;
  • Organizează activitatea în grădiniță pentru realizarea serviciilor de dezinsecție și deratizare;
  • Lucrează îndeaproape cu Directorul grădiniței și cu serviciile administrative UVT; comunică proactiv statusul lucrărilor și riscurile.
  • Informează personalul educațional despre intervenții/ întreruperi programate; gestionează reclamațiile tehnice.
  • Asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
  • Constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • Constituie obligație de serviciu și alte sarcini date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • Se obligă să respecte prevederile Cartei UVT, Regulamentelor şi celorlalte reglementări interne în vigoare.