EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de director

Anunţ privind ocuparea unui post de director

Data concursului: 30 septembrie, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

 

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Direcția Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Direcția Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. Proba scrisă – ora 10:00;
  3. Interviu  – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Carta Universității de Vest din Timișoara;
  • Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu actualizare;
  • Legea 10/1995 privind calitatea în construcții, republicata, cu modificările și completările ulterioare;
  • HG nr. 343/2017 pentru modificarea HG nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii și instalaţii aferente acestora;
  • Legea nr. 50 din 1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordinul nr. 839 din 2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordonanța Guvernului nr. 20/1994 privind măsuri pentru reducerea riscului seismic al construcțiilor existente, republicată cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea nr. 1364/2001 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanței Guvernului nr. 20/1994 privind măsuri pentru reducerea riscului seismic al construcțiilor existente, republicată.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 20.09.2024, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Direcției Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere formularul de înscriere (Anexa 1);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitatecopia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii după documente care atestă schimbarea numelui – certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;.
  9. curriculum vitae, model comun european;
  10. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

–    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. b), c), d), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de Director, din cadrul Direcția Evidență patrimoniu, achiziții și monitorizare investiții:

  • Postul de director este subordonat directorului general;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 10.235 lei.
  • Indemnizatia de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Diplomă de licență într-un domeniu relevant: finanțe contabilitate;
  • Constituie avantaj certificat în achiziții publice (expert);
  • Experiență de minim 10 ani într-un post similar sau în domeniul achizițiilor publice/privat;
  • Experiență de minim 5 ani într-o poziție de conducere în cadrul unui departament de achiziții sau în gestionarea proceselor complexe de achiziție;
  • MsOffice – Excel, Word, PowerPoint, Acces, SAP;
  • Capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres ;
  • Persoană responsabilă și organizată;
  • Abilități de comunicare;
  • Abilități de lucru în echipă.
  • organizează, coordonează, conduce, îndrumă și controlează activitatea angajaților din cadrul Serviciului Tehnic și Evidență Patrimoniu, Serviciului Achiziții Publice, Biroului Monitorizare contracte și Parcului Auto;
  • elaborează Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al departamentului;
  • elaborează politicile, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionării activităţii de achiziţii la nivelul U.V.T.;
  • participă la dezvoltarea politicilor de achiziții ale conducerii universității;
  • asigură informarea permanentă și aduce la îndeplinire dispozițiile primite din partea conducerii universității în legătură cu activitatea departamentului;
  • elaborează propuneri de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru contribuind la gestionarea judicioasă a fondurilor;
  • reprezintã departamentul în relaţiile U.V.T. şi terţi, asigurând calitatea relaţiei cu furnizorii şi clienţii;
  • asigură suport de specialitate și informații departamentelor din cadrul U.V.T. cu care colaborează, la solicitarea acestora;
  • colaborează cu toate structurile universitãţii pentru rezolvarea solicitărilor acestora în condiții optime și pentru o mai bună operativitate în atribuirea și execuția contractelor;
  • organizează, asigură şi participă la desfășurarea procedurilor de atribuire privind produsele și serviciile ce urmează a fi achiziționate;
  • supervizează analizele de piaţă şi verifică sistemul de livrare/prestare/execuție în vederea evaluării conformității, valabilității și garantării produselor, serviciilor, lucrărilor;
  • verifică elaborarea și completarea comenzilor de achiziții cu repere și/sau servicii noi ori de câte ori este necesar, numai cu acordul în prealabil a conducerii universității;
  • verifică aplicarea deciziilor pentru ca toate comenzile să fie executate în conformitate cu prevederile legale și în limita bugetului aprobat;
  • asigură completarea și evidența referatelor de necesitate pentru activitatea proprie;
  • verifică întocmirea, încheierea și urmărirea derulării contractelor încheiate în urma comenzilor de achiziții finalizate și aprobate de către conducerea Universității;
  • sesizează Serviciul Juridic în vederea rezilierii, rezoluțiunii sau anulării contractelor încheiate în situația nerespectării clauzelor contractuale sau constatării nerespectării dispozițiilor legale la întocmirea contractelor;
  • verifică activitatea Serviciului de Achiziții Publice care asigură cumpărarea produselor și serviciilor prin achiziție directă cu respectarea legislației în vigoare;
  • verifică întocmirea și înaintarea ritmică, către serviciul contabilitate, a documentelor de plată, prevăzute de legislația în vigoare;
  • verifică efectuarea recepțiilor produselor, serviciilor și lucrărilor achiziționate de universitate, precum și întocmirea documentelor de recepție conform legislației în vigoare;
  • verifică depozitarea și păstrarea în bune condiții a produselor achiziționate până în momentul eliberării lor către utilizator;
  • verifică păstrarea produselor achiziționate în depozitul central al UVT, conform legilor în vigoare;
  • verifică activitatea privind eliberarea produselor din magazia centrală, în baza documentelor aprobate de conducerea universității;
  • verifică/participă la inventarierea produselor aflate în magazia centrală a universității;
  • elaborează rapoarte și informări cu privire la activitatea desfășurată în cadrul departamentului, la care a participat în mod direct;
  • răspunde de conținutul documentelor generate în cadrul departamentului;
  • avizează şi certifică acte şi documente specifice activităților din cadrul departamentului;
  • supervizează legalitatea, regularitatea şi conformitatea operaţiunilor specifice, corespunzător limitelor de competență;
  • urmărește termenele de îndeplinire a sarcinilor de către angajații din subordine;
  • verifică modul de derulare a contractelor;
  • urmărește și asigură respectarea normativelor interne și a procedurilor operaționale de lucru;
  • răspunde de corectitudinea datelor raportate;
  • verifică legalitatea actelor și a documentelor generate în cadrul departamentului pe care îl coordonează;
  • asigură folosirea eficientă a resurselor alocate departamentului;
  • asigură instruirea și evaluarea corespunzătoare a personalului din subordine și asigură pregătirea profesională a angajaţilor din subordine prin însușirea legislației de reglementare a activităților specifice departamentului;
  • asigură repartizarea echitabilă a sarcinilor de serviciu în cadrul departamentului pe care îl conduce și actualizeazã atribuţiile personalului din departament în funcţie de modificările organizatorice și legislative care apar;
  • asigură managementului departamentului;
  • răspunde de activitatea desfășurată în cadrul departamentului în limita atribuțiilor specifice postului, cuprinse în prezenta fișă de post;
  • constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepţia concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail.
  • constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, în limitele legii, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare;
  • Inovaţie şi Tehnologie în domeniul Achiziţiilor: explorarea şi implementarea tehnologiilor noi pentru îmbunătățirea eficienţei;
  • Crearea de rapoarte periodice privind achizițiile şi implementarea de soluţii în vederea optimizării fluxurilor interne de lucru;
  • Evidenţa şi Gestionarea Patrimoniului: Supervizarea inventarierii şi întreţinerii bunurilor patrimoniale ale universităţii.