EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de fizician în cadrul Facultății de Fizică

Anunţ privind ocuparea unui post de fizician în cadrul Facultății de Fizică

Data concursului: 29 martie, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4,

1. Comisia de concurs:

  • Prof.univ.dr. Daniel Vizman – Președinte;
  • Conf.univ.dr. Marius Stef – Membru 1;
  • Conf.univ.dr. Nicoleta Stefu – Membru 2;
  • Diana David – Secretar comisie

2. Comisia de contestaţie:

  • Conf.univ.dr. Madalin Bunoiu – Președinte;
  • CS II dr. Maria Poienar – Membru 1;
  • CS III dr. Gabriel Buse – Membru 2;
  • Diana David- Secretar comisie.

3. Membri supleanți comisie concurs:

  • Lect.univ.dr. Roxana Capu
  • Lect.univ.dr. Alexandra Popescu

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Dicso Vanessa, Departament Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba practică – 10:00;
  3. interviu (probă de inteligență)– ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Irina Nicoara, D. Nicoara, 1986, Cristale obtinute din topitura, Tipografia Universitatii de Vest University, Timisoara;
  • Irina Nicoara, D. Nicoara, 1987, Cristale profilate – obtinere si aplicatii, Tipogr. Universitatii de Vest University, Timisoara;

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 21.03.2024, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere formularul de înscriere (Anexa 1);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitatecopia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii după documente care atestă schimbarea numelui - certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;.
  9. curriculum vitae, model comun european;
  10. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. b), c), d), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de fizician, din cadrul Facultății de Fizică:

  • Postul de fizician este subordonat: Decan/Director departament.
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 5.537 lei.
  • Indemnizatia de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studii superioare finalizate în domeniul fizică;
  • Experienţă: 1 an în specialitate;
  • Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): operare pe calculator MS Office: nivel mediu;
  • Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
  • Iniţiativă în găsirea celor mai eficiente mijloace de realizare a obiectivelor
  • Abilităţi de comunicare
  • Capacitatea de a lucra în echipă
  • Capacitatea de analiză şi sinteză
  • Asumarea responsabilităţii
  • Aptitudinea de a desfăşura activităţi complexe
  • Promptitudine şi eficienţă în efectuarea lucrărilor
  • Păstrarea confidenţialităţii
  • Corectitudine şi fidelitate
  • Abilităţi de comunicare: scrisă şi orală
  • Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.
  • La nevoie este necesar lucrul în program prelungit.
  • Asigurarea bunei desfășurări a activităţilor didactice;
  • Pregătirea şi participarea (la solicitarea cadrului didactic) la lucrările practice cu studenţii;
  • Pregătirea materialelor şi asigurarea asistenţei tehnice şi de specialitate în vederea elaborării lucrărilor de licenţă, și a disertațiilor;
  • Gestionarea corectă, conform legislaţiei în vigoare a valorilor, cărţilor, bunurilor încredinţate, mijloacelor fixe, obiectelor de inventar;
  • Selectarea corectă şi casarea echipamentelor și asigurarea evidenţei acestora;
  • Inventarierea documentelor, organizarea depozitelor de arhivă;
  • Asigurarea materialelor demonstrative necesare la cursuri şi lucrări practice aferente disciplinelor;
  • Confecţionarea prototipurilor necesare activităţilor didactice: dispozitive, lucrări electrice, lucrări electronice, întreţinere echipamente de calcul;
  • Asigurarea suportului tehnic pentru pregătirea și dezvoltarea amenajărilor dedicate experimentelor;
  • Asigurarea suportului tehnic pentru îndeplinirea tuturor activităţilor în interesul cercetării ştiinţifice;
  • Acordarea de asistenţă tehnică şi de specialitate la implementarea şi utilizarea de software ştiinţific în cercetările cu caracter teoretic;
  • Întocmirea comenzilor pentru aparatură, consumabile şi piese de schimb;
  • Asigurarea asistenței şi suportului tehnic pe parcursul fazei de exploatare pentru menţinerea performanţelor optime ale sistemelor existente;
  • Acumularea cunoştinţelor necesare şi a unei experienţe suficiente pentru monitorizarea funcţionării instalaţiilor şi echipamentelor;
  • Tehnoredactarea computerizată a materialelor didactice şi ştiinţifice ale colectivului din care face parte;
  • Participă la activităţi de inventariere a terţilor, în calitate de membru în comisii;
  • Participă la întocmirea documentelor de aprovizionare pe baza planului de aprovizionare a laboratorului şi departamentului şi asigură o informare documentată şi de evidenţă a tuturor operaţiunilor legate de aceasta;
  • Documentarea permanentă şi însușirea parametrilor şi normelor tehnice de realizare a lucrărilor;
  • Întreţinerea, verificarea şi luarea de măsuri pentru repararea aparatelor şi ustensilelor de lucru din dotarea laboratoarelor, astfel încât depanarea aparaturii defecte din dotarea laboratoarelor să se execute în cel mai scurt timp posibil, pentru a asigura baza materială necesară procesului didactic, aceasta făcându-se cu resurse materiale existente;
  • Gestionarea, conform legislaţiei în vigoare, a valorilor şi bunurilor încredinţate, mijloacelor fixe, obiectelor de inventar, carţilor şi materialelor achiziţionate din proiecte şi granturi, începând cu momentul semnării prezentei fişe, întocmirea listelor de inventariere, efectuarea transferurilor acestora şi efectuarea operaţiilor de casare, având o evidenţă permanentă a operaţiunilor realizate;
  • Respectă termenele de executare a operaţiunilor desfăşurate;
  • Participă la toate activităţile realizate în interesul facultăţii (supravegherea unor lucrări de întreţinere, admitere, sesiune de comunicări, etc.) atunci când este solicitat de şeful de laborator, de directorul departamentului, de decanul facultăţii;
  • Participă la programe de instruire şi perfecţionare a activităţii şi se ocupă de actualizarea permanentă a cunoştinţelor în cadrul activităţii;
  • Participă la conferinţele organizate de Facultatea de Fizică şi asigură suport (organizatoric) în cadrul manifestărilor ştiinţifice;
  • Urmărește fluxul achiziţiilor de materiale: recepţie materiale, bonuri transfer, bonuri de consum;
  • Răspunde de păstrarea, utilizarea conform normelor a aparaturii date în dotarea locului de muncă;
  • Are obligația de a respecta secretul de serviciu;
  • Constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepţia concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • Asigură păstrarea și arhivarea tuturor documentelor ce sunt gestionate în secretariat, conform nomenclatorului de arhivare în vigoare;
  • Constituie obligație de serviciu și alte sarcini date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • Se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.