EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de laborant foto în cadrul Facultății de Arte și Design

Anunţ privind ocuparea unui post de laborant foto în cadrul Facultății de Arte și Design

Data concursului: 28 martie, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Facultatea de Arte și Design, sala 003

1. Comisia de concurs:

  • Mărienuț Mădălin – Președinte;
  • Gherman Ion – Membru 1;
  • Gaiță Amalia – Membru 2;
  • David Diana – Secretar comisie

2. Comisia de contestaţie:

  • Rațiu Dan – Președinte;
  • Jakabhazi Eduard – Membru 1;
  • Trion Silvia – Membru 2;
  • David Diana – Secretar comisie.

3. Membri supleanți comisie concurs:

  • Rotaru Remus Dumitru
  • Moldovan Smaranda

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Dicso Vanessa, Departament Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba practică – 10:00;
  3. interviu (prezentare de portofoliu și probă de inteligență) – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Evitarea greșelilor în laboratorul fotografic -Sylviu Comanescu Editura Tehnică, București, 1963;
  • Rețetar pentru laboratorul foto-film (Alb/Negru) - Constantin Pivniceru , Monica Mioc,Editura Tehnică, București, 1974;
  • Developarea materialului alb-negru- Norbert Gopel,Editura Tehnică, București, 1978;
  • Fotografia de la A la Z -Mircea Novac,Editura Tehnică, București, 1973;
  • Carta UVT;

 

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 20.03.2024, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere formularul de înscriere (Anexa 1);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitatecopia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii după documente care atestă schimbarea numelui - certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;.
  9. curriculum vitae, model comun european;
  10. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. b), c), d), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de Laborant foto, din cadrul Facultății de Arte și Design:

  • Postul de Laborant foto este subordonat: Decan/Director departament.
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 5.513 lei.
  • Indemnizatia de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul artelor;
  • Experiența în domeniu constituie un avantaj;
  • Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială): 2 ani
  • Alte cerințe specifice:- noţiuni tehnice (teoretice şi practice) privind materialele şi aparaturii necesare fotografierii / filmării

    - calităţile şi caracteristicile materialelor consumabile (peliculă fotografică, hârtie fotografică, soluţii de

    prelucrare, etc.)

    - performanţele aparatelor şi ale accesoriilor pentru aparatele de fotografiat (obiective, filtre pentru obiective, stative, blitzuri, fundaluri) și pentru video (camere video, stative, stație montaj)

    - instrucţiuni specifice de depozitare şi manipulare

    - capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;

    - spirit de inițiativă;

    - persoană responsabilă și organizată;

    - abilități de comunicare;

    - abilități de lucru în echipă.

  • asigură accesul studenţilor în laboratorul de foto, în vederea realizării lucrărilor practice în afara orelor de curs;
  • oferă studenţilor suport tehnic de utilizare a aparatelor de specialitate și realizare activităților de specialitate;
  • se ocupă de aprovizionarea cu materiale necesare bunei funcţionări in cadrul specializării Foto-video;
  • ține evidenţa mijloacelor fixe şi mobile de specialitate implicate în procesul de învăţământ pentru programele de studiu Arte Plastice(foto-video);
  • are obligaţia de a respecta Normele de tehnica securităţii și sănătății muncii şi P.S.I., în realizarea sarcinilor de serviciu;
  • colaborează cu cadrele didactice pentru pregătirea bazei materiale și asigurarea mijloacelor tehnice în funcție de specificul lucrărilor la curs/lucrări practice;
  • pregătește fluxurile de lucru prin adoptarea tuturor măsurilor de securitate necesare pentru evitarea oricăror accidente;
  • verifică starea echipamentelor de lucru și a utilajelor aplicând procedurile de întreținere a acestora informând superiorul ierarhic asupra deteriorării /defectării lor din dotarea laboratorului;
  • asigură suport pentru expozițiile din cadrul specializării foto-video;
  • verifică asigurarea curățeniei în spațiile laboratorului de foto;
  • asigură confidențialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
  • constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenței electronice sosite pe adresa instituțională de e-mail.
  • se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor și celorlalte reglementări în vigoare.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.