EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de laborant în cadrul Facultății de Fizică

Anunţ privind ocuparea unui post de laborant în cadrul Facultății de Fizică

Data concursului: 16 ianuarie, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4,

1. Comisia de concurs:

  • Prof. univ. dr. Mihail Lungu – Președinte;
  • Conf. univ. dr. Marius Stef – Membru 1;
  • Lect. univ. dr. Gabriel Pascu – Membru 2;
  • Diana David – Secretar comisie

2. Comisia de contestaţie:

  • Conf. univ. dr. Nicoleta Stefu – Președinte;
  • Conf. univ. dr. Daniela Susan Resiga – Membru 1;
  • Conf.univ.dr. Adrian Neculae – Membru 2;
  • Diana David- Secretar comisie.

3. Membri supleanți comisie concurs:

  • Conf. univ. dr. Gravila Paul
  • CS III dr. Blaga Robert

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Dicso Vanessa, Departament Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă – 10:00;
  3. interviu – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Legea 1/2011 - Norma universitară;
  • Carta UVT;
  • Aczel, Mecanica fizica, oscilatii si unde, Tipografia Universității din Timișoara, 1973.
  • Preda, D. Dolha, Medii elastice. Oscilatii si unde, Editura Mirton, Timișoara, 1999.
  • Daniela Susan–Resiga, Liliana Lighezan, Paul Barvinschi, Mecanica, oscilatii si unde elastice, Editura Universităţii de Vest, Timişoara, 2014.
  • Susan-Resiga, A. Isvoran, M. Bunoiu, Fizică moleculară și căldură. Lucrări de laborator, Ed. Universității de Vest, Timișoara, 2010;
  • Birău, D. Andru Vangheli, A. Ciuhandu, Termodinamica şi fizica moleculară: lucrări de laborator, Timișoara, 1991.
  • Lungu, Plasma Physics and applications, Editura Universității de Vest Timișoara, 2006.
  • Schlett, I. Jadanentu, I. Cotaescu, Fizica, Cinetică și dinamica plasmei. Lucrări de laborator. Tipografia Universității din Timișoara, 1989.
  • Ristea et al, Manualul muncitorului electronist, Ed. Teh. București, http://filelisting.com/manualul-muncitorului-electronist.djvu
  • Dragulanescu, Agenda Radioelectronistului Ediția a-II-A, Ed. Teh. Bucuresti, http://www.filestube.to/a2/agenda+radioelectronistului+editia+a+ii+a
  • Lozneanu, L. Arpad, Memoratorul radiotehnicianului, Ed. Junimea, Iasi, http://www.scribd.com/doc/87958885/Memoratorul-radiotehnicianului
  • Sabin, R. Munteanu, Introducere practica in electronica, Ed. Facla Timisoara, http://biblioteca.regielive.ro/cursuri/electronica/introducere-in-electronica-aplicata-73070.html
  • Structura hardware a calculatorului, http://biblioteca.regielive.ro/laboratoare/calculatoare/structura-hardware-a-calculatorului-120265.html
  • Retele de calculatoare http://shannon.etc.upt.ro/laboratoare/rcd/rcd_laborator.pdf
  • R. Rughinis et al, Introducere in sisteme de operare, ISBN 6065213861, http://books.google.ro/books/about/Introducere_%C3%AEn_sisteme_de_operare.html?hl=ro&id=_JFGzyRxQGcC

 

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 08.01.2024, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere formularul de înscriere (Anexa 1);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitatecopia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii după documente care atestă schimbarea numelui - certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;.
  9. curriculum vitae, model comun european;
  10. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. b), c), d), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de Laborant determinari fizico-mecanice, din cadrul Facultății de Fizică:

  • Postul de Laborant determinari fizico-mecanice este subordonat: Decan/Director departament.
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 5.250 lei.
  • Indemnizatia de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studii superioare în domenii relevante postului ;
  • Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială): - 3 ani;
  • Cunoştinţe (Ex:Word, Excel, SAP) : MS Office, internet ;
  • Alte cerințe : electronică, electrotehnică, calculatoare.
  • Asigurarea materialelor demonstrative necesare la cursuri şi lucrări practice aferente disciplinelor;
  • Confecţionarea prototipurilor necesare activităţilor didactice: dispozitive, lucrări electrice, lucrări electronice, întreţinere echipament de calcul;
  • Pregătirea şi participarea (la solicitarea cadrului didactic) la lucrările practice cu studenţii;
  • Pregătirea materialelor şi asigurarea asistenţei tehnice şi de specialitate pentru elaborarea lucrărilor de licenţă, a dizertaţiilor şi în activitatea de pregătire a doctoranzilor;
  • Asigurarea suportului tehnic pentru pregătirea și dezvoltarea amenajărilor dedicate experimentelor;
  • Asigurarea suportului tehnic pentru îndeplinirea tuturor activităţilor în interesul cercetării ştiinţifice stabilite de Directorul de Departament;
  • Asigurarea asistenței şi suportului tehnic pe parcursul fazei de exploatare pentru menţinerea performanţelor optime ale sistemelor existente;
  • Acumularea cunoştinţelor necesare şi a unei experienţe suficiente pentru monitorizarea funcţionării instalaţiilor şi echipamentelor;
  • Documentarea permanentă şi însușirea parametrilor şi normelor tehnice de realizare a lucrărilor;
  • Întreţinerea, verificarea şi luarea de măsuri pentru repararea aparatelor şi ustensilelor de lucru din dotarea laboratoarelor, astfel depanarea aparaturii defecte se execută în cel mai scurt timp posibil, pentru a asigura baza materială necesară procesului didactic şi se face cu resurse materiale existente;
  • Gestionarea, conform legislaţiei în vigoare, a valorilor şi bunurilor încredinţate, mijloacelor fixe, obiectelor de inventar, cărților şi materialelor achiziţionate din proiecte şi granturi, începând cu momentul semnării prezentei fişe, întocmirea listelor de inventariere, efectuarea transferurile acestora şi efectuarea operaţiilor de casare, având o evidenţă permanentă a operaţiunilor realizate cu obiectele de inventar;
  • Respectă termenele de executare a operaţiunilor desfăşurate;
  • Organizarea de activități specifice în cadrul locației Experimentarium TM, atât cu mediul preuniversitar cât și cu studenții Facultății de Fizică;
  • Cunoștințe în domeniul programării pe calculator, pentru activitățile din laboratorul de Mecanică, Fizică moleculară și căldură, Oscilații și unde, precum și ExperimentariumTM;
  • Asumarea de responsabilităţi în activitatea de admitere a viitorilor studenţi la Facultatea de Fizică;
  • In anumite condiţii disponibilitatea pentru lucrul în program prelungit.
  • Participă la toate activităţile realizate în înteresul facultăţii (supravegherea unor lucrări de întreţinere, admitere, sesiune de comunicări, etc.) atunci când este solicitat de şeful de laborator, de directorul departamentului, de decanul facultăţii;
  • Asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile.
  • Participă la programe de instruire şi perfecţionare a activităţii şi se ocupă de actualizarea permanentă a cunoştinţelor în cadrul activităţii;
  • Participă la conferinţele organizate de Facultatea de Fizică şi asigură suport (organizatoric) în cadrul manifestărilor ştiinţifice;
  • Răspunde de păstrarea, utilizarea conform normelor a aparaturii date în dotarea locului de muncă;
  • Se obligă să respecte secretul de serviciu;
  • Asigură păstrarea bunurilor încredințate ca obiect de inventar;
  • Arhivează documentele întocmite şi stabilește predarea lor la arhiva unității;
  • Prezentele atribuţii nu sunt limitative, ele putând fi completate în funcţie de necesităţi prin dispoziţia şefilor ierarhici superior în vederea bunei desfăşurări a activităţii.
  • Nerealizarea corectă a sarcinilor şi atribuţiilor stabilite şi nerespectarea limitelor de competenţă, atrage răspunderea disciplinară, materială, civilă sau penală, după caz.
  • Are obligația de a respecta secretul de serviciu;
  • Constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepţia concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • Asigură păstrarea și arhivarea tuturor documentelor, conform nomenclatorului de arhivare în vigoare;
  • Constituie obligație de serviciu și alte sarcini date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • Se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.