EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de referent de specialitate

Anunţ privind ocuparea unui post de referent de specialitate

Data concursului: 28 mai, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

1. Comisia de concurs:

  • Flavia Mirela Barna – Președinte;
  • Sorina Crina Mocanu – Membru 1;
  • Dorina Elena Buica- Membru 2;
  • Diana David- Secretar comisie

2. Comisia de contestaţie:

  • Nadia Topai – Președinte;
  • Alina Bazna – Membru 1;
  • Andrei Tarabac – Membru 2;
  • Diana David – Secretar comisie.

3. Membru supleant comisie concurs:

  • Simona Ciuferescu;
  • Alina Georgiana Birău;

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Dicso Vanessa, Departament Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în  4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă – ora 10:00;
  3. Proba practică – 13:00;
  4. interviu (probă de inteligență) – ora 15:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Legea Educației Naționale (Legea 1/2011), actualizată;
  • Carta Universității de Vest din Timișoara;
  • Regulamentul de Ordine Interioară;
  • Regulament de Organizare și Funcționare Departamentul de Accesare și Implementare Proiecte;
  • Dennis Lock – ”Managementul proiectului, ediția a noua” – Editura Monitorul Oficial, București, 2010;
  • Bibu, C. Brândaş – „Managementul prin proiecte” – Editura Mirton, Timişoara, 2000;
  • Programul Operațional Educație și Ocupare 2021-2027
  • Planul Național de Redresare și Reziliență – Componenta 15 Educație

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 20.05.2024, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare,
    pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune
    contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  8. curriculum vitae;
  9. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

–    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de referent de specialitate, din cadrul Departamentului/Serviciului Departamentul de Accesare si Implementare Proiecte:

  • Postul de referent de specialitate este subordonat Directorului Departament;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 5.537 lei.
  • Indemnizația de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul);

 

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experiență profesională generală constituie avantaj;
  • Experiență specifică în accesarea, implementarea, gestionarea sau coordonarea de proiecte cu finanțare nerambursabilă constituie avantaj;
  • Cunoaşterea bună a limbii engleze – nivel certificare C1;
  • Cunoaşterea programului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Să identifice sursele de finanțare nerambursabilă conform Strategiei de dezvoltare a Universității și conform cerințelor conducerii acesteia;
  • Să realizeze de fișe de prezentare a apelurilor de proiecte cu finanțare nerambursabilă de dezvoltare instituțională în cadrul cărora universitățile sunt solicitanți/parteneri eligibili;
  • Să promoveze apelurile de proiecte cu finanțare nerambursabilă de dezvoltare instituțională în rândul personalului academic și administrativ al Universității de Vest din Timișoara prin intermediul e-mailului sau sesiuni de prezentare online sau față în fața;
  • Să cunoască amănunțit ghidurile aferente apelurilor de proiecte cu finanțare nerambursabilă de dezvoltare instituțională;
  • Să ofere consultanță personalului Universității de Vest din Timișoara în accesarea proiectelor cu finanțare nerambursabilă de dezvoltare instituțională: scriere proiect, documente specifice a fi parte constitutivă a dosarului de finanțare;
  • Să elaboreze/scrie cereri de finanțare, să întocmească și să depună dosarele proiectelor cu finanțare nerambursabilă de dezvoltare instituțională în conformitate cu repartizarea acestora de către superiorul ierarhic;
  • Să comunice cu finanțatorul pentru solicitarea de clarificări în ceea ce privește apelurile de proiecte cu finanțare nerambursabilă active sau propuse spre consultare;
  • Să susțină sesiuni de prezentare a ghidurilor solicitantului pentru proiectele cu finanțare nerambursabilă active;
  • Să propună proiecte cu finanțare nerambursabilă de dezvoltare instituțională în conformitate cu strategia de dezvoltare a universității;
  • Să centralizeze propunerile de proiecte cu finanțare nerambursabilă de dezvoltare instituțională primite de la personalul universității;
  • Să realizeze prezentări ale propunerilor de proiecte cu finanțare nerambursabilă primite de la personalul universității în vederea adoptării deciziei de depunere a acestora;
  • Să realizeze o bază de date cu instituțiile finanțatoare care finanțează proiecte cu finanțare nerambursabilă pentru universități;
  • Să monitorizeze permanent instituțiile finanțatoare identificate și care fac parte din baza de date creată în vederea identificării apelurilor de proiecte cu finanțare nerambursabilă active în cadrul cărora universitatea este solicitant/partener eligibil;
  • Să utilizeze sistemul electronic MySmis, precum și alte sisteme electronice în vederea depunerii proiectelor cu finanțare nerambursabilă;
  • Să participe la sesiuni/workshopuri/traininguri de specializare pentru scrierea/implementarea/monitorizarea/raportarea proiectelor cu finanțare nerambursabilă de dezvoltare instituțională;
  • Să asigure confidențialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile.
  • Constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • Se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor și celorlalte reglementări interne în vigoare în Universitatea de Vest din Timișoara;
  • Constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenței electronice sosite pe adresa instituțională de e-mail.
  • Să ofere consultanță pentru echipele de proiect în vederea implementării eficiente și eficace a proiectelor cu finanțare nerambursabilă de dezvoltare instituțională;
  • Să monitorizeze și să verifice implementarea proiectelor cu finanțare nerambursabile de dezvoltare instituțională la nivel de U.V.T.;
  • Să implementeze proiecte cu finanțare nerambursabilă de dezvoltare instituțională care sunt stabilite de conducerea U.V.T. ca fiind de interes instituțional;
  • Să mențină legăturii cu departamentele de specialitate din U.V.T. pe parcursul derulării proiectelor cu finanțare nerambursabilă analiza propunerilor de proiecte cu finanțare nerambursabilă de dezvoltare instituțională a personalului din cadrul U.V.T. în vederea realizării documentației în mod corespunzător cu cerințele finanțatorilor.