EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de referent de specialitate

Anunţ privind ocuparea unui post de referent de specialitate

Data concursului: 25 octombrie, 2024
Ora concursului: 10:30
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

 

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Direcția Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Direcția Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. Proba scrisă – ora 10:30;
  3. Proba practică – ora 13:00;
  4. Interviu  – ora 15:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Legea Învățământului Superior nr. 199/2023, cu modificările și completările ulterioare;
  • Metodologia de evaluare externă a calității educației în învățământul superior aprobată prin Hotărârea Guvernului României nr. 962/2024;
  • Standardele și Liniile Directoare Europene în domeniul Asigurării Calității adoptate la Conferința Ministerială de la Erevan din mai 2015 (The Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area – ESG 2015);
  • Ghidul de evaluare externă periodică a domeniilor de studii universitare de masterat, aprobat prin decizia Consiliului ARACIS;
  • Codul drepturilor și obligațiilor studentului, aprobat prin Ordinul Ministrului Educației nr. 4394 din 07.05.2024;
  • Codul drepturilor și obligațiilor studentului și Regulamentul privind activitatea profesională a studenților de la ciclurile de studii universitare de licență și de masterat din Universitatea de Vest din Timișoara, aprobat prin Hotărârea Senatului UVT nr. 98 din 27.07.2023;
  • Ordinul Ministrului Educației nr. 4494 din 20 iunie 2023 pentru aprobarea Metodologiei pentru înregistrarea și înscrierea calificărilor din învățământul superior în Registrul Național al Calificărilor din Învățământul Superior (RNCIS);
  • Ordinul Ministrului interimar al Educației Naționale nr. 5146 din 12 septembrie 2019 privind aprobarea aplicării generalizate a Sistemului European de Credite Transferabile (aprobarea Ghidului utilizatorului sistemului european de transfer și acumulare a creditelor ECTS/SECT);
  • Cadrul Național al Calificărilor (CNC) – Hotărârea Guvernului României nr. 918 din 20 noiembrie 2013, cu modificările și completările ulterioare;
  • Cadru European al Calificărilor pentru învățarea pe tot parcursul vieții adoptat prin Recomandarea Consiliului Uniunii Europene din 22 mai 2017 privind Cadrul european al calificărilor pentru învățarea pe tot parcursul vieții și de abrogare a Recomandării Parlamentului European și a Consiliului din 23 aprilie 2008 privind stabilirea Cadrului european al calificărilor pentru învățarea de-a lungul vieții;
  • Carta Universității de Vest din Timișoara;
  • Codul de etică și deontologie profesională al Universității de Vest din Timișoara.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 17.10.2024, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Direcției Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere formularul de înscriere (Anexa 1);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitatecopia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii după documente care atestă schimbarea numelui – certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;.
  9. curriculum vitae, model comun european;
  10. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

–    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. b), c), d), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de Referent de specialitate, în cadrul Direcției/Serviciului Management Educațional/Serviciul de Management al Calității și Suport pentru Procesul Educațional:

  • Postul de referent de specialitate este subordonat Sefului Serviciu;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut de încadrare a postului este de 5.691 lei;
  • Indemnizatia de hrana: 347 lei;
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studii universitare de licență absolvite;
  • Nivel bun de cunoaștere și înțelegere a limbii engleze (minimum B2, recomandat C1);
  • Cunoștințe utilizare PC, cunoștințe utilizare navigatoare (browsere) internet, cunoștințe avansate de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office sau echivalent (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Powerpoint), cunoștințe de utilizare Adobe Reader, cunoștințe de utilizare GMail, Google Drive & instrumentele subsecvente;
  • Cunoaștere foarte bună a gramaticii și ortografiei limbii române.
  • Alte cerințe specifice:- capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;

    – spirit de inițiativă;

    – persoană responsabilă și organizată;

    – abilități de comunicare;

    – abilități de lucru în echipă.

  • sprijină și monitorizează procesele de evaluare internă/auditare a programelor de studii din UVT, inclusiv a celor postuniversitare;
  • centralizează și gestionează informațiile necesare la nivelul UVT pentru întocmirea rapoartelor de evaluare internă a calității;
  • verifică și oferă feedback asupra rapoartelor de evaluare internă a programelor și domeniilor de studii elaborate la nivelul facultăților și departamentelor academice ale UVT;
  • elaborează studii și analize cu privire la diverse aspecte conexe proceselor de asigurare a calității procesului educațional și le pune la dispoziția structurilor decizionale și executive de la nivelul UVT;
  • centralizează și verifică în fiecare an universitar planurile de învățământ ale programelor de studii universitare de scurtă durată, de licență și de masterat, din perspectiva legislației, reglementărilor interne UVT și standardelor de calitate naționale în vigoare, oferind feedback facultăților și departamentelor academice UVT;
  • elaborează și actualizează periodic instrumente pentru revizuirea programelor de studii (modele de chestionare, ghiduri de interviu, rapoarte, minute etc.), pe care le pune la dispoziția facultăților și departamentelor academice UVT;
  • verifică respectarea ponderilor activităților didactice care se desfășoară în format online sincron în cadrul programelor de studii derulate în cadrul UVT, în conformitate cu reglementările interne și standardele de calitate naționale în vigoare;
  • elaborează și actualizează machetele pentru întocmirea regulamentelor facultăților UVT de organizare și desfășurare a procesului de admitere pentru programele de studii universitare de la ciclul de studii de licență și masterat;
  • elaborează și actualizează machetele pentru întocmirea regulamentelor facultăților UVT privind organizarea și desfășurarea examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență și de masterat;
  • verifică în fiecare an universitar regulamentele de organizare și desfășurare a procesului de admitere pentru programele de studii universitare de la ciclul de studii de licență și masterat și oferă feedback asupra acestora;
  • verifică în fiecare an universitar sau ori de câte ori este cazul regulamentele de finalizare a studiilor universitare de licență și masterat ale facultăților UVT și oferă feedback asupra acestora;
  • gestionează la nivelul UVT și monitorizează organizarea și desfășurarea întregului proces de admitere la programele de studii universitare de la ciclurile de studii de scurtă durată, de licență și de masterat din cadrul UVT;
  • elaborează și actualizează de câte ori este cazul conținut pentru site-ul de promovare a procesului de admitere la UVT – admitere.uvt.ro;
  • configurează, testează și face propuneri pentru dezvoltarea platformei digitale utilizate de UVT în cadrul procesului de admitere, în colaborare cu DDAD;
  • gestionează itemii și subiectele pentru Testul UVT de abilități lingvistice și de raționament, împreună cu SCSS;
  • colectează feedback asupra procesului de admitere de la toate părțile implicate și formulează propuneri de îmbunătățire a acestuia;
  • elaborează ghiduri și materiale informative cu privire la procesul de admitere la UVT;
  • centralizează calendarele de desfășurare a examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență și de masterat ale facultăților UVT, comisiile aferente acestora și listele cu cadrele didactice care coordonează lucrări de finalizare de studii în cadrul fiecărei facultăți;
  • monitorizează desfășurarea întregului proces de finalizare a studiilor universitare de licență și masterat din cadrul UVT;
  • organizează Săptămâna de inițiere la UVT și propune programul acestui eveniment la nivelul UVT;
  • organizează evenimentul UNIVIBES by UVT și evenimente conexe acestuia (ex. Univibes Talks, Univibes Evenings/Nights);
  • propune modelul de plan de învățământ și de fișă a disciplinei utilizate la nivelul UVT, în colaborare cu CDA;
  • centralizează și verifică fișele disciplinelor din planurile de învățământ ale programelor de studii universitare de scurtă durată, de licență, de masterat și de studii postuniversitare din cadrul UVT;
  • centralizează, verifică și publică pe site-ul UVT orarele programelor de studii universitare de licență și de masterat din cadrul UVT și orarele de consultații ale cadrelor didactice;
  • centralizează în fiecare sesiune de examene portofoliile depuse de studenți pentru acordarea creditelor pentru implicarea în activități de voluntariat și le pune la dispoziția comisiilor de evaluare constituite în acest sens la nivelul facultăților UVT;
  • elaborează rapoarte cu privire la implicarea studenților UVT în activități de voluntariat și la activitatea organizațiilor studențești care activează în cadrul UVT;
  • centralizează în fiecare an universitar statele de funcții, acoperirile activităților didactice din posturile vacante cu cadre didactice titulare sau asociate în regim de „plata cu ora” și lista cadrelor didactice asociate elaborate la nivelul departamentelor academice/facultăților UVT și le transmite pentru verificare către DRU-UVT, pentru avizare către CA-UVT, respectiv pentru aprobare către Senatul UVT;
  • elaborează ghiduri și materiale informative pentru cadrele didactice universitare cu privire la diverse aspecte administrative, de reglementare și de organizare internă din UVT;
  • monitorizează organizarea și desemnează reprezentanți care să participe la ședințele periodice de consultare ale cadrelor didactice predau la același program de studii;
  • centralizează și analizează procesele verbale elaborate în urma ședințelor periodice de consultare ale cadrelor didactice predau la același program de studii;
  • verifică și avizează rapoartele de autoevaluare a programelor de studii postuniversitare în vederea înființări acestora;
  • gestionează procesul de înscriere a programelor de studii postuniversitare în Registrul Național al Programelor Postuniversitare;
  • organizează sesiuni de formare a personalului didactic cu responsabilități în asigurarea calității proceselor educaționale;
  • verifică constant site-urile facultăților pentru a se asigura că toate informațiile de interes pentru studenți sunt publice în formatul corect, propune o structură a acestora și transmite periodic feedback facultăților în vederea corectării/actualizării informațiilor publicate, dacă este cazul;
  • gestionează următoarele adrese de e-mail: edu@e-uvt.ro, bunvenit@e-uvt.ro, dct@e-uvt.ro, admitere@e-uvt.ro, ong@e-uvt.ro;
  • gestionează procesul de acordare a locurilor în taberele studențești organizate de autoritatea națională cu atribuții în domeniul politicilor pentru tineret, în colaborarea cu OSUT;
  • gestionează procesul de organizare și alegere de către studenți a disciplinelor complementare care formează competențe transversale;
  • gestionează procesul de înscriere și de actualizare a calificărilor în Registrul Național al Calificărilor din Învățământul Superior pentru fiecare program de studii universitare de licență și de masterat din UVT și oferă suport facultăților și departamentelor academice din UVT în vederea pregătirii documentației necesare acestui proces;
  • gestionează procesul de evaluare a cadrelor didactice de către studenți;
  • configurează, testează și face propuneri pentru dezvoltarea platformei digitale utilizate de UVT pentru evaluarea cadrelor didactice de către studenți, în colaborare cu DDAD;
  • coordonează elaborarea Ghidului studentului la nivelul UVT;
  • elaborează rapoarte și analize în urma procesului de evaluare a cadrelor didactice de către studenți, pe care le pune la dispoziția conducerii UVT;
  • elaborează chestionare de sondare a satisfacției studenților/absolvenților din UVT sau de colectare de feedback privind diverse aspectele ale procesului educațional, serviciilor studențești și infrastructurii universitare, diseminează chestionarele în rândul studenților/absolvenților UVT și elaborează rapoarte și analize cu recomandări, pe baza răspunsurilor colectate, pe care le pune la dispoziția conducerii UVT și structurilor responsabile de implementarea lor;
  • gestionează următoarele paginii de social media al serviciului: Educațional Universitatea de Vest din Timișoara (Facebook), Educațional – UVT (Instagram), UNIVIBES by UVT (Facebook), UNIVIBES by UVT (Instragram);
  • asigura comunicarea cu studenții UVT pe subiecte conexe procesului educațional, prin intermediul adreselor și grupurilor de e-mail instituționale și a paginilor de social media gestionate;
  • inițiază campanii de informare și/sau conștientizare a studenților UVT pe diverse teme de interes;
  • gestionează formularul de sesizări la nivelul UVT, preia sesizările și le distribuie structurilor/persoanelor responsabile pentru a le soluționa;
  • administrează structura formularului general de cereri la nivelul UVT;
  • elaborează analize cu privire la promovabilitatea studenților și abandonul universitar la nivelul UVT și al facultăților și programelor de studii, în colaborare cu Secretariatul General UVT;
  • elaborează și redactează conținut pentru cereri de finanțare pentru diverse linii de finanțare ce pot susține proiecte educaționale și implementează aceste proiecte (ex. fondul de dezvoltare instituțională, fondul pentru situații speciale, Programul Educație și Ocupare, programul Erasmus+ etc.);
  • organizarea de conferințe, ateliere de lucru sau evenimente de schimb de bune practici și diseminare de rezultate ale studiilor și analizelor desfășurate.
  • asigură confidențialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile.
  • constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenței electronice sosite pe adresa instituțională de e-mail.
  • pregătește și răspunde de predarea la arhivă a documentelor.
  • constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi.
  • se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor și celorlalte reglementări în vigoare.