EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de referent de specialitate – Biroul Erasmus+

Anunţ privind ocuparea unui post de referent de specialitate – Biroul Erasmus+

Data concursului: 24 aprilie, 2024
Ora concursului: 09:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4,

1. Comisia de concurs:

  • Conf. univ. dr. Valy Ceia  – Președinte;
  • Lect. Univ. Dr. Oana-Roxana IVAN-HOROBEȚ – Membru 1;
  • Dr. Cristina-Florentina COJOCARU – Membru 2;
  • David Diana – Secretar comisie

2. Comisia de contestaţie:

  • Dr. Roxana DIACONESCU   – Președinte;
  • Popescu Claudia – Membru 1;
  • Ciciou Anca – Membru 2;
  • David Diana – Secretar comisie.

3. Membri supleanți comisie concurs:

  • Bianca Lorena BEKIR
  • Elena STARCIUC

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Dicso Vanessa, Departament Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. probă scrisă - ora 09:00;
  3. proba practică – 12:00;
  4. interviu (probă de inteligență) – ora 14:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Ghidul Programului Erasmus+
  • Regulament privind organizarea mobilităților Erasmus Outgoing la Universitatea de Vest din Timișoara
  • Procedura operaţională privind realizarea plăţilor către participanţii la proiectele de mobilităţi Erasmus+ organizate la Universitatea de Vest din Timişoara
  • Procedură operațională privind intocmirea dispozițiilor de deplasare în străinătate
  • Informaţiile prezentate pe pagina web a DRI, la adresa: http://www.ri.uvt.ro/ la secţiunea ERASMUS+;
  • Regulament de Organizare şi Functionare – DRI
  • Carta Universității de Vest din Timișoara
  • Legea nr.199/2023 a învățământului superior

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 16.04.2024, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere formularul de înscriere (Anexa 1);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitatecopia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii după documente care atestă schimbarea numelui - certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;.
  9. curriculum vitae, model comun european;
  10. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. b), c), d), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

  Informaţii privind postul de referent de specialitate învățământ, din cadrul Departamentului Relații Internaționale:

  • Postul de referent de specialitate este subordonat Directorului Departament;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 5.537 lei.
  • Indemnizatia de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studii superioare finalizate;
  • Cunoaşterea a minim două limbi străine, dintre care una să fie în mod obligatoriu engleza, la nivel C1 sau C2 conform Cadrului European Comun de Referinţă pentru Limbi Străine;
  • Cunoştinţe calculator: Microsoft Word, Microsoft Excel;
  • Programul Erasmus- mobilităţi Outgoing dedicate cadrelor didactice şi personalului administrativ din UVT:

- asigură implementarea proiectelor de mobilităţi Erasmus în cadrul UVT- componenta mobilităţi outgoing de predare şi formare, în conformitate cu Carta Erasmus a UVT 2021- 2027;

- asigură consilierea cadrelor didactice şi personalului administrativ afiliat UVT referitor la aspectele generale şi specifice ale Programului Erasmus+, Acţiunea-Cheie 1 „Learning Mobility of Individuals”, în ceea ce priveşte mobilităţile de predare și formare;

- consiliază şi monitorizează cadrele didactice şi personalul administrativ din cadrul UVT care intenţionează să realizeze o mobilitate de predare/formare, de la exprimarea intenţiei de a candida pentru obţinerea unui grant Erasmus+ în cadrul unei selecţii, la realizarea unei mobilităţi de predare/formare, până la raportarea finală a mobilităţilor, în urma raportării rezultatelor obţinute în urma activităţii la instituţia parteneră;

- pune la dispoziţia cadrelor didactice şi personalului administrativ al UVT care beneficiază de mobilități de predare/formare ȋn cadrul programului Erasmus+, informaţii despre selecţie, criterii de eligibilitate pentru mobilitate şi alte detalii referitoare la instituţia parteneră, conţinutul dosarului de selecţie, condiţii de trai în străinătate, cazare, stabilirea obiectivelor activităţii şi raportarea rezultatelor acesteia, etc;

- organizează şi susţine prezentări şi evenimente de promovare a programului Erasmus+, precum şi a evenimentelor de interes în ceea ce priveşte mobilităţile de predare şi formare în randul cadrelor didactice şi personalului administrativ din UVT;

- oferă informaţii despre relevanţa mobilităţilor în străinătate pentru dezvoltarea profesională a cadrelor didactice şi personalului administrativ, dar şi pentru întărirea legăturilor inter-instituţionale;

- actualizează constant baza de date cu oferte de mobilităţi de predare/formare în baza acordurilor inter-instituţionale ale UVT, dar şi în baza informaţiilor colectate din mediul online cu privire la evenimente de tip Staff Training Week, conferinţe/workshopuri în domeniul internaţionalizării învăţământului superior, etc;

- coordonează, împreună cu facultăţile, selecţia cadrelor didactice în vederea obţinerii unui grant Erasmus+ pentru mobilităţi de predare/formare in ceea ce priveşte selecţiile organizate la nivelul facultăţilor;

- coordonează selecţia personalului administrativ afiliat UVT în vederea obţinerii unui grant Erasmus+ pentru mobilităţi de formare în ceea ce priveşte selecţiile organizate centralizat;

- după finalizarea listelor cu participantii selectați în vederea realizării unei mobilităţi de predare/formare outgoing, anunță partenerii instituționali şi nominalizează beneficiarii de granturi;

- sprijină cadrele didactice/personalul administrativ la ȋntocmirea formularelor necesare realizarii mobilitatii la Universitatea/evenimentul pentru care s-a optat în acest sens, dacă este cazul;

- ȋntocmește contractul financiar ȋntre Universitatea de Vest și participantul la mobilitate în ceea ce priveşte grantul Erasmus+ şi asigură circuitul documentului respectiv în UVT;

- informează beneficiarul asupra drepturilor și obligațiilor sale referitor la stagiul de mobilitate Erasmus+;

- asigură corespondența cu beneficiarii aflaţi în mobilitate pentru soluționarea eventualelor probleme apărute pe perioada mobilităţii;

- solicită plata granturilor Erasmus+ pentru mobilităţi de predare/formare Departamentului Economico-Financiar, conform procedurilor interne şi reglementărilor programului Erasmus+, şi asigură informarea beneficiarilor cu privire la transferurile bancare;

- la ȋntoarcerea beneficiarilor din mobilitate solicită şi gestionează documentele justificative privind desfășurarea mobilității și raportarea activităţii acestora conform instrumentelor de raportare stabilite la nivel național/european;

- participă la organizarea evenimentelor naţionale şi internaţionale specifice programelor Erasmus+ la UVT, în mod specific Staff Training Week, evenimente din cadrul selecţiilor pentru mobilităţi sau de valorizare şi diseminare a rezultatelor mobilităţilor, etc;

- ȋntocmește periodic rapoartele cerute de Agenția Națională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educației și Formării Profesionale din București;

- ține legătura cu forurile competente (ANPCDEFP) şi participă la conferinţele şi seminariile organizate de acestea în vederea bunei implementări a programului Erasmus+;

- realizează şi predă la termen Raportul Intermediar şi Final privind implementarea programului Erasmus+ către ANPCDEFP, folosind şi datele furnizate de către Departamentul Economico-Financiar și alte Servicii implicate;

- contactează responsabilii Erasmus+ pe facultăţi/departamente şi organizează şedinţe de informare cu aceştia.

  • Dispoziții de deplasare:

- oferă suport informaţional cadrelor didactice și personalului administrativ UVT care desfășoară mobilități Erasmus+ outgoing de predare/formare privind procesul de obţinere a dispoziţiei de deplasare;

- întocmește dispozițiile de deplasare pentru cadrele didactice și personalul administrativ UVT care desfășoară mobilități Erasmus+ outgoing de predare/formare și ține evidența lor înainte, în timpul și după întoarcerea în țară;

- raportează situaţia deplasărilor către facultăţi, Departamentul de Resurse Umane şi către superiori.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.