EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de referent de specialitate, Departamentul pentru Managementul Calității

Anunţ privind ocuparea unui post de referent de specialitate, Departamentul pentru Managementul Calității

Data concursului: 5 octombrie, 2023
Ora concursului: 10:30
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4,

1. Comisia de concurs:

  • Vlad D. Cherecheș – Președinte;
  • Bianca Denisa Cernușcă – Membru;
  • Diana Bușe – Membru;
  • Diana DAVID – Secretar comisie.

2. Comisia de contestaţie:

  • Conf.univ. dr. Mădălin Bunoiu – Președinte;
  • Conf.univ. dr. Marian D. Ilie – Membru;
  • Anca Ciciou – Membru;
  • Diana David – Secretar comisie.

3. Membri supleanți comisie concurs:

  • Mădălina-Elena Penciuc.

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • VanessaDicso, Departament Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Dicso Vanessa

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba practică – 10:00;
  3. interviu – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Legea Învățământului Superior nr. 199/2023, cu modificările și completările ulterioare;
  • Metodologia de evaluare externă, standardele, standardele de referință și lista indicatorilor de performanță a Agenției Române de Asigurare a Calității în Învățământul Superior (ARACIS), aprobată prin Hotărârea Guvernului României nr. 915 din 14 decembrie 2017;
  • Standardele și Liniile Directoare Europene în domeniul Asigurării Calității adoptate la Conferința Ministerială de la Erevan din mai 2015 (The Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area - ESG 2015);
  • Ghidul de evaluare externă periodică a domeniilor de studii universitare de masterat, aprobat prin decizia Consiliului ARACIS;
  • Codul drepturilor și obligațiilor studentului, aprobat prin OMECTS nr. 3666 din 30 martie 2012
  • Codul drepturilor și obligațiilor studentului și Regulamentul privind activitatea profesională a studenților de la ciclurile de studii universitare de licență și de masterat din Universitatea de Vest din Timișoara, aprobat prin Hotărârea Senatului UVT nr. 98 din 27.07.2023;
  • Ordinul Ministrului Educației nr. 4494 din 20 iunie 2023 pentru aprobarea Metodologiei pentru înregistrarea și înscrierea calificărilor din învățământul superior în Registrul Național al Calificărilor din Învățământul Superior (RNCIS);
  • Ordinul Ministrului interimar al Educației Naționale nr. 5146 din 12 septembrie 2019 privind aprobarea aplicării generalizate a Sistemului European de Credite Transferabile (aprobarea Ghidului utilizatorului sistemului european de transfer și acumulare a creditelor ECTS/SECT);
  • Cadrul Național al Calificărilor (CNC) - Hotărârea Guvernului României nr. 918 din 20 noiembrie 2013, cu modificările și completările ulterioare;
  • Cadru European al Calificărilor pentru învățarea pe tot parcursul vieții adoptat prin Recomandarea Consiliului Uniunii Europene din 22 mai 2017 privind Cadrul european al calificărilor pentru învățarea pe tot parcursul vieții și de abrogare a Recomandării Parlamentului European și a Consiliului din 23 aprilie 2008 privind stabilirea Cadrului european al calificărilor pentru învățarea de-a lungul vieții;
  • Carta Universității de Vest din Timișoara;
  • Codul de etică și deontologie profesională al Universității de Vest din Timișoara.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 27.09.2023, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere formularul de înscriere (Anexa 1);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitatecopia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii după documente care atestă schimbarea numelui - certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;.
  9. curriculum vitae, model comun european;
  10. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. b), c), d), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de referent de specialitate, în cadrul Departamentului pentru Managementul Calității

  • Postul de specialist resurse umane este subordonat directorului de departament;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 5.250 lei.
  • Indemnizația de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studii universitare de licență în curs de absolvire;
  • Experiența în proiecte cu temă UVT Teaching & Learning Brand de minimum 3 luni – condiție obligatorie eliminatorie;
  • Experiență în activitatea de reprezentare studențească - minimum șase luni ca membru în structuri de conducere ale universității (Consiliul facultății, Senat universitar) - condiție obligatorie eliminatorie;
  • Nivel bun de cunoaștere și înțelegere a limbii engleze (minimum B2, recomandat C1);
  • Cunoștințe utilizare PC, cunoștințe utilizare navigatoare (browsere) internet, cunoștințe avansate de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office sau echivalent (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point), cunoștințe de utilizare Adobe Reader, cunoștințe de utilizare GMail, Google Drive & instrumentele subsecvente;
  • Cunoaștere foarte bună a gramaticii și ortografiei limbii române.
  • Alte cerințe specifice:
    • capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;
    • spirit de inițiativă;
    • persoană responsabilă și organizată;
    • abilități de comunicare;
    • abilități de lucru în echipă.
  • Întocmește documentele necesare derulării activității Departamentului pentru Managementul Calității al UVT.
  • Asigură activitatea operațională a Departamentului pentru Managementul Calității.
  • Asigură prelucrarea documentației naționale și internaționale necesare Departamentului pentru Managementul Calității.
  • Participă la întocmirea rapoartelor, sintezelor, analizelor specifice activității Departamentului pentru Managementul Calității.
  • Culege, centralizează și prelucrează datele și informațiile necesare pentru stabilirea îndeplinirii standardelor de referință în domeniul calității.
  • Participă la întocmirea procedurilor documentate în cadrul Departamentului pentru Managementul Calității, precum și respectarea acestora.
  • Asigură relația cu facultățile, departamentele, compartimentele, serviciile universității în întocmirea procedurilor.
  • Elaborează publicațiile specifice Departamentului pentru Managementul Calității.
  • Analizează planurile de învățământ ale programelor de studii și fișele disciplinelor.
  • Întocmește documentația pentru înregistrarea calificărilor programelor de studii ale UVT în Registrul Național al Calificărilor din Învățământul Superior, urmărește actualizările specifice în domeniu și se preocupă de furnizarea acestora către beneficiari.
  • Culege și prelucrează date referitoare la situația studenților din Universitatea de Vest din Timișoara.
  • Monitorizează documentele financiar contabile generate de organizațiile cu care Departamentul pentru Managementul Calității colaborează.
  • Verifică rapoartele de evaluare internă elaborate de facultăți în vederea evaluărilor externe ale ARACIS.
  • Centralizează și înscrie în platforma Agenției Române de Asigurare a Calității în Învățământul Superior informațiile solicitate.
  • Monitorizează implementarea de către structurile UVT a recomandărilor rezultate în urma proceselor de evaluare internă sau externă a calității.
  • Centralizează informațiile primite ca urmare a aplicării chestionarelor aferente evaluării cadrelor didactice de către studenți și elaborează documente de sinteză.
  • Prelucrează și procesează chestionarele aferente evaluării cadrelor didactice de către studenți.
  • Participă la implementarea procesului de evaluare semestrială a cadrelor didactice de către studenți.
  • Prelucrează și centralizează informațiile primite ca urmare a evaluărilor colegiale, autoevaluărilor și evaluărilor cadrelor didactice de către directorii de departament și elaborează documente de sinteză.
  • Participă la elaborarea și implementarea diverselor chestionare de măsurare a satisfacției studenților sau angajaților UVT sau de colectare de feedback din partea acestora, centralizează și prelucrează informațiile rezultate în urma unor astfel de demersuri și elaborează rapoarte, analize și documente de sinteză.
  • Monitorizează săptămânal activitatea organismelor internaționale cu atribuții în domeniul învățământului universitar (Comisia Europeană, EUA, ENQA, EQAR, ESU etc.) și elaborează un newsletter pentru comunitatea academică UVT.
  • Administrează paginile de Facebook, Twitter & Instagram ale departamentului.
  • Gestionează activitățile aferente concursurilor de ocupare a posturilor didactice și de cercetare vacante la Universitatea de Vest din Timișoara.
  • Sprijină implementarea activităților conexe Alianței Europene UNITA în cadrul UVT.
  • Comunică cu studenții UVT prin intermediul adreselor de e-mail edu@e-uvt.ro, dct@e-uvt.ro, admitere@e-uvt.ro, bunvenit@e-uvt.ro;
  • Creează conținut pentru site-ul UVT și paginile de rețele de socializare UVT, în domeniul educației.
  • Asigură confidențialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile.
  • Constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenței electronice sosite pe adresa instituțională de e-mail.
  • Pregătește și răspunde de predarea la arhivă a documentelor.
  • Constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi.
  • Se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor și celorlalte reglementări în vigoare.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.