EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de secretar instituție unitate de invățământ

Anunţ privind ocuparea unui post de secretar instituție unitate de invățământ

Data concursului: 16 octombrie, 2023
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

1. Comisia de concurs:

  • Franț Ioana-Ancuța – Președinte;
  • Cîndea Adela-Claudia – Membru 1;
  • Ciuclea Alina-Lavinia – Membru 2;
  • David Diana  – Secretar comisie

2. Comisia de contestaţie:

  • Mihai Ivan – Președinte;
  • Gavreliuc Dana-Felicia – – Membru 1;
  • Crăciun Dana-Carleta – Membru 2;
  • David Diana – Secretar comisie.

3. Membru supleant comisie concurs:

  • Hurduzeu Nicolae;
  • Tîru Carmen-Maria;

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Dicso Vanessa, Departament Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în  4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă din tematica bibliografiei – ora 10:00;
  3. proba practică – ora 13:00;
  4. interviu – ora 14:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • O.M.E.N. nr. 3850/2.05.2017 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare a programelor de formare psihopedagogică prin departamentele de specialitate din cadrul instituțiilor de învățământ superior acreditate în vederea certificării competențelor pentru profesia didactică.
    • O.M.E.N.C.Ș. nr. 6102/2016 pentru aprobarea Metodologiei cadru privind organizarea admiterii în ciclurile de studii universitare de licență, de master și de doctorat. • Legea Educației Naționale nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare.
    • O.M.E.C.T.S. nr. 5745/13.09.2012 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare a programelor de formare psihopedagogică în vederea certificării competențelor pentru profesia didactică prin DPPD (cu modificările și completările ulterioare).
    • O.M. nr. 4316/2008 privind aprobarea Programului de studii psihopedagogice in vederea certificării pentru profesia didactica prin Departamentul pentru pregătirea personalului didactic;
    • Legea 288/2004 privind organizarea studiilor universitare, cu modificările și completările ulterioare.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 06.10.2023, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare,
    pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune
    contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  8. curriculum vitae;
  9. scrisoare de recomandare;
  10. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

  Informaţii privind postul de secretar instituție unitate de învățământ, din cadrul Departamentului/Serviciului Departamentul pt. Pregatire a Personalului Didactic:

  • Postul de secretar institut/facultate este subordonat director D.P.P.D;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 5250 lei.
  • Indemnizația de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul);

 

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studii superioare în domenii relevante postului;
  • Experiența într-un post/domeniu similar constituie un avantaj;
  • Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială): minim 10 ani;
  • Cunoştinţe de nivel mediu privind utilizarea calculatorului : MsOffice – Excel, Word, PowerPoint, Acces.
  • Competențe de comunicare în relații publice, inclusiv conceperea documentelor oficiale (adrese, rapoarte).
  • urmăreşte şi aplică hotărârile Senatului UVT, Consiliului departamentului, Directorului de department;
  • tehnoredactează răspunsurile la adresele DPPD;
  • coordonează lucrările de secretariat privind evidenţa studenților la Nivel II, inclusiv în baza de date UMS, a candidaților la gradele didactice;
  • înregistrează şi ţine evidenţa studenților la Nivel II, a candidaților la gradele didactice și a rezultatelor acestora la examene;
  • întocmeşte documentaţia necesară eliberării certificatelor și a atestatelor de studii;
  • întocmește certificatele pentru gradele didactice;
  • răspunde de legalitatea și corectitudinea certificatelor, a atestatelor întocmite și eliberate;
  • asigură corespondența cu: MECS, Inspectoratele Școlare, DFCPIP, conducerea UVT, departamentele, facultațile UVT, în termenele solicitate și în condiții de calitate;
  • repartizează pe săli candidații la examenele din cadrul departamentului;
  • afișează rezultatele examenelor de la gradele didactice;
  • întocmeşte şi asigură evidenţa și încasarea taxelor școlare;
  • întocmeşte și asigură evidența situaţiilor şcolare;
  • întocmeşte situaţiile statistice;
  • tehnoredactează acoperirea pe posturile vacante, recapitulaţia statului de funcțiuni;
  • întocmeşte adeverinţele pentru studenţii Nivelului I și II și personalul didactic;
  • răspunde, în mod solidar cu ceilalți secretari, de bunurile secretariatului și de utilizarea conform normelor, a aparaturii din dotarea departamentului;
  • ţine evidenţa materialelor din dotare (inventar) în baza de date S.A.P.;
  • arhivează documentele departamentului referitoare la gradele didactice;
  • întocmeşte pontajele de prezenţă pentru personalul departamentului, pe care le semnează şi le supune vizei directorului;
  • îndeplineşte orice altă sarcină referitoare la activităţile de secretariat trasată de directorul departamentului;
  • aduce la zi toate situațiile restante;
  • desfășoară activități de relații cu publicul;
  • păstrează și casează ștampila DPPD;
  • răspunde de corectitudinea și legalitatea redactării tuturor actelor/documentelor întocmite;
  • cunoaște și respectă metodologiile specifice activităților desfășurate;
  • asigură confidențialitatea corespondenței și a documentelor departamentului, protecția datelor cu caracter personal și respectă secretul de serviciu;
  • constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • pregătește și răspunde de predarea la arhivă a documentelor;
  • se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.