EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de șef birou

Anunţ privind ocuparea unui post de șef birou

Data concursului: 27 iulie, 2023
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

1. Comisia de concurs:

  • Aldea Bogdan – Președinte;
  • Spiridon Cosmin – Membru 1;
  • Timofte Petronela – Membru 2;
  • David Diana – Secretar comisie

2. Comisia de contestaţie:

  • Enache Cosmin – Președinte;
  • Melis Mihaela – Membru 1;
  • Topai Nadia – Membru 2;
  • David Diana – Secretar comisie.

3. Membri supleanți comisie concurs:

  • Petcu Vlad
  • Georgescu Laurențiu

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Parvan Ana, Departament Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba practica – 10:00;
  3. interviu – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • MsOffice, SAP;
  • Legea Educaţiei Naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare; Statutul personalului didactic și de cercetare din învățământul superior;
  • Carta Universității de Vest din Timișoara;
  • Legea nr. 53/2003, Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea-cadru nr. 153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Hotărârea nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 19.07.2023, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail diana.david@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere formularul de înscriere (Anexa 1);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitatecopia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii după documente care atestă schimbarea numelui - certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;.
  9. curriculum vitae, model comun european;
  10. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. b), c), d), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de șef birou din cadrul Departamentului Resurse Umane:

  • Postul de șef birou este subordonat directorului departament;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – un an, cu normă întreagă, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 7950 lei;
  • Indemnizația de hrană este de 347 lei;
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul);

 

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studii superioare absolvite cu diplomă de licență;
  • Vechime / Experiența într-o funcție de conducere specifică minim 2 ani; în domeniul Resurselor Umane minim 3 ani;
  • Cunoştinţe privind utilizarea calculatorului : MsOffice, SAP – nivel avansat;
  • Competențe de comunicare în relații publice, inclusiv conceperea documentelor oficiale (adrese, rapoarte);
  • Alte cerințe specifice:- capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;

    - spirit de inițiativă;

    - persoană responsabilă și organizată;

    - abilități de comunicare;

    - abilități de lucru în echipă.

  • Coordonează, supervizează și răspunde de activitatea Biroului de Evaluare Profesională și Dezvoltare a Carierei;
  • Să aplice, după caz, toate instrumentele de testare (teste psihometrice, teste specifice de cunoștințe) puse la dispoziție;
  • Introducerea, actualizarea, informarea, arhivarea, raportarea și evidența reținerilor salariale: popriri, CAR, pensii private, cotizație sindicat etc.;
  • Calcularea și verificarea drepturilor salariale ale angajaților în conformitate cu pontajele și datele introduse, cu respectarea legislației în vigoare (brut/net/taxe).
  • Întocmește, actualizează și supervizează fișele de post ale angajaților în conformitate cu prevederile legislative, reglementările interne și cu informațiile solicitate și furnizate de către șefii ierarhici ai angajaților;
  • Răspunde de procesul de elaborare, actualizare și aprobare a regulamentelor și procedurilor operaționale din cadrul Departamentului Resurse Umane;
  • Actualizează Organigrama Universității, supervizează procesul de întocmire a Regulamentelor de Organizare și Funcționare a structurilor organizatorice;
  • Propune, întocmește și implementează sisteme de evaluare a activității și de motivare a personalului;
  • Supervizează și centralizează procesele de evaluare și promovare desfășurate la nivelul Universității;
  • Răspunde de procesul de recrutare și angajare a personalului didactic auxiliar și nedidactic, cu respectarea legislației, a procedurilor și prevederilor interne în vigoare, și ține evidența numărului de angajați la nivel U.V.T. (rapoarte, date statistice);
  • Analizează solicitările și reclamațiile primite la nivelul departamentului, propunând soluții pentru rezolvarea acestora;
  • Centralizează și coordonează activităţile de dezvoltare a personalului didactic-auxiliar şi TESA, întocmeşte planuri de instruire şi urmăreşte realizarea acestora;
  • Întocmește Planul anual de Dezvoltare profesională;
  • Întocmește și își actualizează proceduri cu privire la responsabilitățile pe care le are la nivelul departamentului și le supune aprobării conducerii U.V.T.;
  • Comunică cu mediul intern şi extern în probleme referitoare la managementul resurselor umane;
  • Pregătirea și distribuirea de informații către angajați și către alte departamente/facultăți;
  • Informează și comunică cu toți angajații U.V.T., cu privire la modificările intervenite care țin de aceștia, precum și pentru obținerea de date/informații în vederea îndeplinirii sarcinilor și responsabilităților pe care le are la nivelul departamentului;
  • Comunică și consiliază angajații cu privire la informațiile din aria sa de competență;
  • Informează și comunică cu superiorii ierarhici toate informațiile necesare în procesul decizional (modificări legislative, termene scadente etc) cu privire și care au legatură cu sarcinile și responsabilitățile pe care le are în cadrul departamentului;
  • Este responsabil cu raportarea datelor statistice cu privire la drepturile salariale ale angajaților U.V.T.;
  • Întocmește, completează și transmite în termen situații statistice cu privire la datele aflate în aria sa de competență, fiind responsabil de informațiile furnizate;
  • Operează la zi modificările intervenite în bazele de date existente la nivelul Departamentului;
  • Gestionează și administrează proiecte de cercetare - administrare personal: întocmire CIM, Acte adiționale, decizii, introducere date în SAP)
  • Organizarea și derularea concursurilor pentru posturile didactice și de cerectare conform Metodologiei privind organizarea concursurilor de ocupare a posturilor didactice și de cercetare vacante din U.V.T. și a examenelor de promovare în cariera didactică din U.V.T., precum și a Metodologiei la nivel național;
  • Organizarea și actualizarea site-ului U.V.T. pentru activitățile de care este responsabil;
  • Se informează, își însușește și respectă toate modificările legislative cu privire la aria sa de sarcini și responsabilități, solicitând sprijinul Oficiului Juridic și/sau Conducerii U.V.T. în acest sens, dacă consideră necesar;
  • Răspunde de evidența și arhivarea documentelor și a datelor aferente responsabilităților pe care le are la nivelul departamentului;
  • Cunoaște modul în care sunt arhivate documentele în cadrul biroului în care își desfășoară activitatea și poate pune la dispoziția conducerii orice document existent în cadrul biroului;
  • Este responsabil de transmiterea în termen și urmărirea documentelor, ce intră în aria sa de responsabilitățe, spre aprobare și/sau informare, conducerii și/sau angajaților U.V.T.;
  • Întocmește rapoarte, adrese sau situații la solicitarea șefului ierarhic cu privire la datele aflate în aria sa de competență și/sau de responsabilități;
  • Întocmește adeverințe salariale cu privire la drepturi salariale, rețineri, taxe, contribuții și/sau zile de concediu medical alte angajaților;
  • Întocmește pe calculator și editează actualizări norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare;
  • Răspunde de activitățile aflate în aria sa de competență sau atribuite de șeful ierarhic desfășurate sau cu privire la proiectele cu finanțare externă desfășurate în cadrul U.V.T. și în cadrul cărora nu au întocmit un CIM;
  • Întocmește corect și la timp rapoartele solicitate;
  • Răspunde de corectitudinea datelor și a informațiilor pe care le transmite;
  • Adoptă în permanență un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele U.V.T.;
  • Adoptă în permanență un comportament responsabil în ce privește actualizarea cunoștințelor în domeniul legislației muncii;
  • Respectă dispozițiile legale cu privire la confidențialitatea drepturilor salariale și a altor lucrări de personal pe care le realizează;
  • Respectă prevederile legale de specialitate;
  • Îmbunătățește permanent pregătirea sa profesională;
  • Utilizează resursele existente exclusiv în interesul U.V.T.;
  • Participă la rezolvarea problemelor legate de combaterea discriminării la locul de muncă;
  • Asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
  • Studiază legislația muncii în vigoare;
  • Se obligă să urmeze un program permanent de autoinstruire și participare la cursuri, formalizat la începutul fiecărui an și aprobat de superiori;
  • Se obligă să conlucreze activ cu toate structurile U.V.T. pentru rezolvarea situațiilor apărute în derularea activității curente, după caz;
  • Constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • Constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepţia concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • Are obligaţia de a respecta și de a sprijini aplicarea Normelor de Tehnica Securităţii și Sănătăţii Muncii şi P.S.I. la nivelul facultății, colaborand în acest sens cu personalul responsabil PSI al U.V.T.;
  • Se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare ale Universității de Vest din Timişoara.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.