Vă invităm să participați la webinarul organizat de Ambasada Sustenabilității în România din 27 iunie 2024, pentru a descoperi cum poate marketingul să devină o forță a binelui.

Marketingul sustenabil reprezintă mai mult decât simpla comunicare și evitarea greenwashing-ului. Înseamnă recunoașterea rolului crucial pe care industria de marketing îl joacă în provocările de sustenabilitate și identificarea unor soluții pentru a-l transforma într-o forță a binelui.

Industria de marketing a reflectat mereu modelul economic tradițional. Dacă în trecut marketingul era considerat un „motor” pentru creșterea profitului, acum acest lucru nu mai este sustenabil într-o lume cu resurse finite. Marketingul trebuie să se adapteze și să se alinieze noului model economic: sustenabil, transparent, responsabil, echitabil, regenerativ, și generator de bunăstare socială.

Avantaje și responsabilități

Industria de marketing are puterea de a influența oamenii și obiceiurile de consum. Este necesar ca această industrie să facă tranziția de la complicitatea în criza sustenabilității la mobilizarea clienților și consumatorilor pentru adoptarea practicilor sustenabile. Astăzi, marketingul sustenabil nu mai este doar o opțiune, ci o necesitate. Profesioniștii din domeniu trebuie să aibă capacitatea de a oferi acest serviciu clienților și consumatorilor lor.

Sesiune interactivă

Ghidați de doi experți în marketing și susținători ai sustenabilității, această sesiune interactivă va explora studii de caz reale, ultimele tehnici din domeniu și perspective practice. Fie că ești un profesionist în marketing sau un entuziast al sustenabilității, acest webinar te va echipa cu instrumentele și cunoștințele necesare pentru a contribui la revoluția verde.

Informații cheie

Despre vorbitori

Alexis Eyre este co-fondator al The Sustainable Marketing Compass și autor al „Sustainable Marketing – The Industry’s Role in a Sustainable Future”. A fondat Green Eyre și este co-fondatoare a Sustaineers Consultants. Cu două decenii de experiență în marketing, a lucrat cu start-up-uri și multinaționale precum Natwest, Sunsail, News UK, EcoSki și Hewlett Packard.

Paul Randle este co-fondator al The Sustainable Marketing Compass și co-autor al cărții „Sustainable Marketing – The Industry’s Role in a Sustainable Future”. Este CEO al Pickle Consulting Ltd și profesor la Cambridge University Institute for Sustainability Leadership (CISL). Cu peste 30 de ani de experiență în marketing, a colaborat cu organizații internaționale precum Microsoft, Philips, AkzoNobel, VISA, Dentsu și Omnicom, având misiunea de a transforma marketingul într-o forță regenerativă a binelui.

Participă și tu!