EȘTI AICI:
Anunț pentru organizarea programului de internship Administrare Cămine

Anunț pentru organizarea programului de internship Administrare Cămine

Data concursului: 2 septembrie, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului:

Domeniul de implementare a programului

  • Serviciul Administrare și Gestiune Cămine
  • Funcția asimilata in domeniul de dezvoltare (debutant): referent;
  • Număr de interni: 1 intern

 

Perioada de desfășurare

  • 84 ore / lună, din data de 09.09.2024 până în data de 08.03.2025.
Detalii suplimentare
Nr.crt.   Termene (locul, data și ora)
1. Publicarea anunțului 21.08.2024
2. Perioada de înscriere 22.08.2024-28.08.2024
3. Selecția candidaților 29.08.2024
4. Interviul 02.09.2024
5. Afișarea rezultatelor 03.09.2024
6. Începerea activității internilor 09.09.2024

Procedura de selecție

  • Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • Curriculum Vitae și scrisoare de intenție transmise la adresele de e-mail ioan.ilea@e-uvt.ro și resurseumane@e-uvt.ro;
  • Susținere interviu pentru persoanele selectate în baza criteriilor menționate anterior.

Condiții contractuale

  • Programul de internship se desfăşoară în temeiul contractului de internship, cu respectarea activităţilor specifice stabilite în cadrul acestuia şi a regulamentelor interne aplicabile, sub directa coordonare a unui îndrumător.
  • Atribuţiile internului sunt prevăzute în fişa de internship, anexă la contractul de internship.
  • Durata timpului de muncă este de pana la 4 ore pe zi, respectiv de maximum 20 de ore pe săptămână şi se stabileşte prin contractul de internship.
  • Cuantumul indemnizaţiei pentru internship este 2.000 lei brut pentru un program de 4h. În cadrul programul de internship, internul poate participa la formele de pregătire desfăşurate în cadrul departamentului, după caz.
  • La finalizarea programului de internship se va efectua evaluarea activităţii internului conform prevederilor Legii 176/2018 și se va elibera acestuia certificat de internship.
  • Alte beneficii: mediu de lucru plăcut într-o echipă dinamică, posibilitatea de formare profesională și acumulare de experiență, posibilitatea de angajare.

Profilul studentului/Criterii de selecție:

  • Student la programe de licență sau master;
  • Cunoştinţe – calculator: Microsoft Office și Google Drive;
  • Limbi străine (necesitate şi grad de cunoaştere): engleza nivel conversațional.
  • Identificarea tipurilor de evenimente de interes pentru locatari, cum ar fi seri sociale, seri de film, concursuri, acțiuni de ecologizare, acțiuni de donații etc.;
  • Elaborarea calendarului anual de evenimente, coordonat cu administrația căminelor și cu organizațiile studențești relevante;
  • Asigurarea resurselor necesare pentru desfășurarea evenimentelor (buget, echipamente, spații etc.);
  • Recrutarea și gestionarea echipei de voluntari care participă la organizarea evenimentelor;
  • Distribuirea sarcinilor în cadrul echipei și asigurarea că toți membrii cunosc responsabilitățile lor;
  • Supravegherea și asigurarea unei bune colaborări între membrii echipei;
  • Crearea de materiale de promovare (afișe, postări pe rețele sociale, emailuri) pentru a atrage participanți;
  • Comunicarea eficientă cu locatarii și promovarea evenimentelor prin canale de comunicare adecvate;
  • Colaborarea cu organizațiile studențești sau cu DCIMI pentru a asigura o promovare cât mai amplă;
  • Organizarea și rezervarea spațiilor necesare pentru desfășurarea evenimentelor;
  • Elaborarea și gestionarea bugetului fiecărui eveniment;
  • Asigurarea documentării corecte și raportării cheltuielilor efectuate;
  • Identificarea și accesarea de surse de finanțare sau sponsorizare, dacă este cazul;
  • Asigurarea obținerii tuturor aprobărilor necesare pentru desfășurarea evenimentelor;
  • Gestionarea relațiilor cu furnizorii și partenerii implicați în organizarea evenimentelor;
  • Asigurarea respectării normelor de siguranță și de prevenire a incendiilor, conform legislației în vigoare;
  • Realizarea de sondaje de feedback pentru evaluarea satisfacției participanților la evenimente;
  • Raportarea rezultatelor și a impactului evenimentelor către administrația căminelor și alte entități interesate;
  • Analiza rezultatelor și propunerea de îmbunătățiri pentru evenimentele viitoare;
  • Menținerea unei comunicări constante și deschise cu locatarii pentru a înțelege nevoile și preferințele acestora;
  • Organizarea de întâlniri regulate cu reprezentanții locatarilor pentru a discuta planurile de evenimente și a primi sugestii.