Anii de studii trec repede, iar unii dintre voi urmează să treceți în curând într-o etapă importantă din viața voastră profesională – intrarea pe piața muncii. CV-ul este documentul prin care veți stabili probabil primul contact cu un viitor angajator, colaborator sau beneficiar al serviciilor sau produselor voastre. Acesta este un instrument de autoprezentare foarte eficient care, în doar 20 secunde (durata medie de citire a unui CV), vă poate facilita (sau bloca) accesul la un interviu pentru angajare, la un stagiu de practică, la locul de muncă dorit și/sau la alte oportunități de avansare în carieră.
De aceea, este foarte important să dedicați timp și efort, încă din perioada studiilor, pentru a dezvolta un CV care să vă ofere șanse maxime de acces pe piața muncii. Dacă vreți să aflați cum să faceți acest lucru într-o manieră eficientă, vă invităm să participați la webinarul organizat de Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră al Universității de Vest din Timișoara (CCOC-UVT) cu tema „Cum să creezi un CV de succes?”.
În cadrul acestui webinar veți putea afla:
- Care sunt regulile de formatare și structura unui CV
- Cum să vă puneți în valoare experiența și competențele
- Cum să adaptați CV-ul la cerințele locului de muncă dorit
- Cum puteți folosi CV-ul pentru planificarea carierei
- Recomandări, tips & tricks din partea specialiștilor HR
Deoarece ne dorim să vă oferim informații cât mai practice și ancorate în realitatea pieței muncii, la acest webinar am invitat două specialiste în domeniul recrutării și selecției de personal:
Cristina Popovici – specialist cu 15 ani de experiență în domeniul resurselor umane, alumna a UVT și OSUT, antreprenor cu experiență profesională acumulată atât în agenții de recrutare, cât și în companii multinaționale. Domenii de expertiză: recrutare locală și internațională, selecție și evaluare de personal, assessment center, employer branding, employee engagement.
Elena Popescu – specialist cu 14 ani de experiență în domeniul resurselor umane, alumna a UVT și psihoterapeut atestat în hipnoză clinică și psihoterapie Erikcsoniană, cu o experiență vastă în domeniul recrutării și al managementului talentelor și al performanței. Domenii de expertiză: candidate sourcing, screening și evaluare, dezvoltarea performanțelor și carierei angajaților.
Când? 19.05.2021, ora 18:00
Unde? Pe platforma Google Meet
Pentru a participa la acest webinar, vă invităm să completați acest formular până în data de 19 mai, ora 15:00.